Na domácím českém trhu Škodě Auto meziročně klesly dodávky aut o 1,5 procenta na 93 600 vozů. Na svém druhém největším světovém trhu, v Německu, si Škoda připsala meziroční nárůst dodávek o 1,9 procenta na 176 600 vozů. Na největším trhu firmy v Číně vzrostly dodávky o 4,9 procenta na 341 tisíc vozů.

Výsledky společnosti Škoda Auto v roce 2018

„Ukazuje se, že naše Strategie 2025 zabírá,” komentoval výsledek předseda představenstva automobilky Bernhard Maier. Letos hodlá Škoda Auto představit svůj první elektromobil. „to je naprosto výjimečný moment ve 124leté historii našeho podniku,” dodal Maier.

Varovný pokles v závěru roku

Prodeje na českém trhu vloni klesly nejen domácí Škodě. Češi si vloni zakoupili pouze 261 437 nových automobilů. Meziroční pokles o 3,7 procenta je prvním za posledních pět let. K největšímu propadu došlo až v samotném závěru roku, neboť v prosinci klesl trh s novými auty o plných 27 procent.