Škoda Auto skončila v dubnu na druhém místě v žebříčku registrací, data ale byla výrazně ovlivněna uzavřenými autosalony a celkovým kolapsem trhu, který v dubnu ztratil více než tři čtvrtiny. V květnu byly prodeje stále mnohem nižší než loni, pád ale zpomalil na 52 procent. Vyplývá to z dat, které dnes zveřejnila Asociace evropských výrobců automobilů (ACEA).

Za květen byla Škoda Auto v počtu registrací v Evropské unii na šestém místě s 30 372 vozy, v celkovém pořadí dál dominuje Volkswagen. Před Škodu se za květen dostal Renault, Peugeot, Mercedes a Fiat.

Škoda v době krize sice v meziročním porovnání ztrácí, ne však jako její konkurenti. Od ledna do května její tržní podíl stoupl z 5 na 5,7 %. V pořadí od ledna do května je Škoda Auto čtvrtou nejprodávanější značkou po Volkswagenu, Renaultu a Peugeotu.

V období od ledna do května prodej aut v EU meziročně klesl o 41,5 procenta na 3,33 milionu vozů. Všechny členské země EU vykázaly v tomto období pokles o více než 20 procent. V Česku se během května prodeje meziročně snížily o 44,5 procenta, od ledna o 30,3 procenta.