Jak si redaktor Deníku ověřil přímo za volantem, Superb iV je schopen ujet v klasickém městském a meziměstském provozu na energii z baterie více než čtyřicet kilometrů. Poté řidič buď musí zamířit k nabíječce nebo se spolehnout na pomoc klasického benzinového čtyřválcového motoru. V takovém případě automobil dosahuje spotřeby lehce nad pět litrů.
Baterie se ve vlajkové lodi automobilky Škoda nachází pod zadními sedačkami.

Škoda Citigo e iV pak je v ulicích města schopná zvládnout na jedno dobití přes 250 kilometrů. Náklady na jeden kilometr při dobíjení za domácí tarif budou hluboko pod hranicí jedné koruny. Výbava tohoto mrštného městského auta je přitom poměrně bohatá. Zahrnuje kromě klimatizace také vyhřívání sedaček i čelního okna, rovněž má asistenta pro udržení se ve stanoveném jízdnímu pruhu.
Oba vozy začne Škoda dodávat na trh již na samém počátku příštího roku.
