Tuzemská automobilka Škoda Auto chce od roku 2012 každých šest měsíců představit nový model. V Ženevě ukáže designovou studii a nové logo. Novinářům to dnes řekl ředitel komunikace Peik von Bestenbostel.

Je to zřejmý důkaz naplánované drsné růstové strategie, která má do roku 2018 přinést dvojnásobnou výrobu aut.

"Určitě chceme dynamiku představování nových modelů, ale i nových verzí stávajících vozů zrychlit," uvedl. Podle něj to souvisí s oznámenou strategií značky do roku 2018 zdvojnásobit počet vyráběných aut na nejméně 1,5 milionu.

Nový rodinný vůz

Během letošního roku chce firma představit rodinný vůz menší než Fabia. Příští týden v Ženevě se auto ale ještě pravděpodobně neobjeví.
Tahákem expozice na 81. autosalonu má být příští týden, vedle nového firemního designu a loga, automobilová studie v duchu nového designového jazyka značky.

"Designový koncept upoutá jasně definovanými a vybroušenými tvary vytvořenými s velkou pečlivostí a vytříbeným citem pro detail," uvedl mluvčí Evžen Krauskopf. Nové logo, které bude na designové studii k vidění, bude od roku 2012 zdobit nové modely Škody.

Výstavní premiéru bude mít v Ženevě také akční model Fabia Monte Carlo, který představila u příležitosti letošního 100. ročníku Rallye Monte Carlo. Vůz disponuje sportovním podvozkem, dynamickým vzhledem s černými doplňky a interiérem známým z verze RS.

Čtěte také: Škodovka v lednu prodala rekordní počet aut