O třetinu vzrostl i zisk po zdanění (1,274 miliardy eur) a investice (733 milionů eur). Za těmito čísly přitom stojí rostoucí prodej vozů, kterých automobilka loni dodala o šest procent více než v roce předcházejícím.
Nejlepších výsledků Škoda znovu dosáhla na čínském trhu, na němž prodala 325 tisíc vozů. Pětici nejúspěšnějších trhů pak doplňuje Německo (173 300), Česká republika (95 tisíc), Velká Británie (80 100) a Polsko (66 tisíc).

Svým zákazníkům automobilka v současnosti nabízí sedm modelových řad osobních automobilů – Citigo, Fabia, Rapid, Octavia, Karoq, Kodiaq a Superb. Nejoblíbenějším modelem zůstala i v roce 2017 Škoda Octavia. Výrazný podíl na současném prodejním rekordu společnosti mělo ale i velké SUV Škoda Kodiaq, pro které se rozhodlo přibližně 100 tisíc zákazníků.
Automobilka dnes rovněž představila svou strategii pro další roky. Během následujících dvou let by ráda uvedla na trh celkem 19 nových vozů. V roce 2019 by přitom měla do sériové výroby zamířit i Škoda Vision X, která byla veřejnosti poprvé představena na nedávno skončeném Mezinárodním autosalonu v Ženevě.
Škoda zároveň oznámila realizaci „největšího investičního programu v historii podniku“. „V příštích pěti letech investujeme přibližně dvě miliardy eur do elektromobility a nových služeb souvisejících s mobilitou. Odhodlaně tím pokračujeme v realizaci naší Strategie 2025,“ prohlásil předseda představenstva společnosti Bernhard Maier.
Právě na elektromobilitu chce značka sázet v následujících letech. Od roku 2019 proto zahájí výrobu prvního modelu s výlučně elektrickým pohonem, kterým bude Škoda Citigo BEV. V témže roce sjede z výrobní linky kvasinského závodu také Škoda Superb PHEV, první plug-in-hybrid značky. Od roku 2020 bude následovat výroba sériové verze studie Vision E, prvního modelu s čistě elektrickým pohonem na bázi platformy MEB.
