Podle předsedy Jaroslava Povšíka však slovenští odboráři budou usilovat o zachování produkce octávií. „My ale dáme najevo, že A5 je naše auto a nevíme, proč by se mělo vyrábět na Slovensku o 400 euro dráž. V podstatě je to tunel naší firmy, musím to říct takto na rovinu,“ uvedl Povšík v posledním vydání týdeníku Škodovácký odborář. Pokud nedojde k dohodě, odbory KOVO podle svého předsedy přistoupí k „výstražným krokům“.

Ve Vrchlabí se nyní montuje starší model Octavie Tour i novější verze Škody Octavia. S návrhem přesunout produkci octavií z Bratislavy přišli odboráři poté, co vedení koncernu Volkswagen zamítlo přidělit vrchlabskému závodu výrobu minivozu UP! Stažení výroby ze Slovenska jako jednu ze zvažovaných variant před časem také připustil mluvčí Škodovky Jaroslav Černý.