Vzápadní Evropě, tedy rgionu snejvětším odbytem, bylo zákazníkům dodáno 327222 vozů. Tržní podíl tak vzrostl na 2,2%. Ipřes silný pokles celkového trhu vNěmecku (-9,2% oproti uplynulému roku) byl počtem 118692 nově přihlášených vozů značky Škoda překonán loňský rekord. Podíl na trhu tím vzrostl

na 3,8% (3,4% vroce 2006).

Zlepšení dosáhla značka Škoda ina domácím trhu. Vůz zmodelové palety značky Škoda si nechalo zaregistrovat 64306 zákazníků, tedy o1,0% více než vroce2006.

Ve východní Evropě byly scelkovým počtem 95032 dodaných vozů výsledky společnosti ŠkodaAuto

zpředchozího roku překonány o34%. Nejsilnějším trhem tohoto regionu bylo Rusko. Proti roku 2006se podařilo počet dodaných vozů bezmála zdvojnásobit na dnešních 27535kusů.

Veškerá očekávání pak překonal čínský trh, kde prodej vČíně vyráběného modelu Octavia byl zahájen teprve včervnu. Přesto bylo do konce roku zákazníkům dodáno více než 27000vozů.

Nejprodávanějším modelem za rok 2007je modelová řada Octavia (limuzína, combi a Scout) scelkovým počtem 237422 vozů. To odpovídá nárůstu ovíce než 18% oproti předchozímu roku. Stálé oblibě se těší také Octavia Tour, která s72529 dodanými vozy zaznamenala zvýšení poptávky o4,6% proti uplynulémuroku.

Motorem růstu byla vroce 2007Škoda Roomster. Počtem 66661 prodaných kusů tohoto variabilního vozu kategorie MPV se Roomster už vprvním celém roce prodeje pevně etabloval jako další modelovářada.

Fabií dodala automobilka po celém světě 232890 kusů. Kvůli modelové obměně je tento výsledek nižší než za rok předcházející.

Navzdory nadcházejícímu střídání generací modelu Superb byl prodej 20530 vozů zhruba na úrovni předchozíhoroku.