Deník

Volby do sněmovny začínají za

Nahrávám odpočet ...
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Skupina Fischer expanduje se značkou Nev-dama do Polska

Praha - Cestovní skupina Fischer zahájila expanzi své značky Nev-dama, která se specializuje na lyžařské pobyty, na polský trh. Společnost uzavřela smlouvu o prodeji zájezdů Nev-dama s největším internetovým prodejcem zájezdů v zemi Travel Planet, dosud nabízela zájezdy v Polsku jen přes svůj web. V zimní sezóně chce CK Fischer získat v Polsku několik tisíc klientů, řekl generální ředitel CK Jiří Jelínek. Letos CK Fischer očekává dvouciferný růst tržeb.

17.7.2014
SDÍLEJ:

Ilustrační fotoFoto: Archiv

"Od září začneme prodávat v Polsku, věřím, že to bude mít úspěch. Udělali jsme i první kroky, abychom prodávali lyžařské zájezdy i v Rusku," uvedl Jelínek. Vedle lyžařských zájezdů Nev-dama letos prodala v ČR i několik tisíc cenově dostupnějších letních zájezdů. CK Fischer chce výrazně rozšířit počet exotických destinací v nabídce.

Průměrná cena "last minute" zájezdů CK vzrostla po loňské intervenci České národní banky meziročně o dvě procenta. Podle Jelínka v průběhu letní sezony cena ještě mírně poroste, protože neprodaných zájezdů je na trhu méně. Devizová intervence, která oslabila korunu, měla celkově na trh cestovních kanceláří negativní vliv. "Zásah ČNB musíme nést my v hospodářském výsledku. Je to pro všechny CK velký problém," dodal.

Poptávka po Řecku

Letos očekává cestovní kancelář Fischer růst tržeb dvouciferným tempem, letní sezónu hodnotí Jelínek zatím jako výbornou. CK Fischer letos prodala v předprodejích o čtvrtinu víc "first minute" zájezdů. Podíl dovolených prodaných na poslední chvíli dosahuje 50 procent. Největší růst poptávky CK zaznamenala u Řecka. Po zrušení víz do SAE vzrostl prodej zájezdů do země ve druhém čtvrtletí o 30 procent. Celý trh ale bude podle Jelínka letos stagnovat.

V rámci značky Privileq, specializované na luxusní dovolené, prodala loni skupina asi 200 zájezdů. Průměrná cena dovolené dosáhla 100.000 korun, největší zájem je o Mauricius a Maledivy.

Tržby skupiny Fischer z prodaných zájezdů se loni zvýšily o 12 procent na 3,09 miliardy korun, počet klientů stoupl o 14 procent na 247.000.

Investiční skupina KKCG od ledna sloučila cestovní kanceláře Fischer, Nev-Dama a cestovní agenturu eTravel.cz do jedné akciové společnosti Cestovní kancelář Fischer. Všechny značky zůstaly zachovány a tvoří skupinu Fischer.

Autor: ČTK

17.7.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:
Volby v Praze.
1 12

Praha volí jinak než zbytek země. Potvrdí se to i letos?

Miroslav Sládek v létě 2016 v Ústí nad Labem
13

V Chomutově zatkli republikána Sládka. Kvůli nepovolené kampani

Jan Kysela: Zeman a Babiš chtějí všechno, jen plusy a žádné minusy

/FOTOGALERIE, VIDEO/ Včera a dnes rozhodujeme o složení sněmovny, potažmo vlády. Za necelé tři měsíce si zvolíme prezidenta. Jaký vliv to bude mít na český ústavní pořádek a mělo by dojít k úpravě základního zákona České republiky? O tom Deník mluvil s ústavním právníkem, profesorem Janem Kyselou.

Zmanipulovat volby? Je to nesmysl a místní hysterie, říká starosta Krupky

Trenér rozdával cesťáky fotbalistům, někdo na něj zavolal kriminálku, že jim dává upravené volební lístky. 

Barák na odstřel kvůli nájemníkům a očekávaná vražda: nejlepší videa dne

Podívejte se na krátký sestřih toho nejzajímavějšího, co zaznamenali redaktoři Deníku v pátek 20. října 2017.

Nové léky nejen na srdce. Čekání na ně bude ještě delší

/INFOGRAFIKA/ Důvod? Výrobcům už nejspíš nebude stačit, že doloží, jakému procentu pacientů jejich pilulky zachrání život.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení