"S Deutsche Bahn budeme připravovat nové služby, společný ticketing je z tohoto titulu pouze přechodnou etapou," uvedl mluvčí Student Agency Pavel Halla. Pro německou společnost představuje Student Agency v autobusové i železniční dopravě doplnění vlastních služeb, protože je česká firma vnímána především jako nízkonákladový dopravce. Při rezervaci jízdenek z Česka do Německa systém nejprve nabízí autobusová spojení Student Agency do Mnichova a do Norimberku s přestupem na vlaky německých drah.

Obecně při prodeji mezinárodních jízdenek platí tarif NRT, do kterého každý dopravce dodává informace o ceně za své úseky a podle toho se i rozpočítává podíl vycházející na jednotlivé dopravce, uvedl mluvčí Českých drah Petr Šťáhlavský. Součástí ceny je také pevně stanovená provize z úseku partnerského dopravce, pokud zprostředkují prodej jízdního dokladu. Ve vnitrostátní dopravě je situace jednodušší a vypořádávají se pouze dopravci se smluvními prodejci. Podobným způsobem prodává jízdenky Českých drah například Čedok a některé další cestovní kanceláře, dodal Šťáhlavský.