Victorinox, která vznikla v roce 1884 ve středošvýcarském Ibachu, koupila svého většího konkurenta Wenger v roce 2005, a zachránila jej tak před bankrotem. Od té doby prodává Victorinox světoznámé zavírací nože ve stovkách variant pod oběma značkami.

„Tímto rozhodnutím přiřazujeme k tradici švýcarského armádního nože jedinou značku," uvedla Victorinox. „Sjednocení obou produktů nám umožní lépe využít růstového potenciálu trhu," dodala firma, která své nože nadále prodává švýcarské armádě. O konci značky Wenger na armádních nožích v pátek informovaly také Hospodářské noviny.

Prodej švýcarských nožů se po teroristických útocích na USA ze září 2001 prudce propadl, protože kvůli zpřísnění bezpečnostních nařízení zmizeli z trhu cestující, kteří si je kupovali v bezcelních letištních zónách. Obě firmy v roce 2003 zasáhly škrty ve švýcarské armádě. K oživení ale v roce 2008 dopomohlo nařízení švýcarského ministerstva obrany, které zakázalo účast v tendrech na armádní nože zahraničním firmám.

Obě firmy prodávají i další zboží jako hodinky nebo vybavení pro turistiku a kempování. Na některých těchto produktech značka Wenger zůstane.