Podle vedení společnosti by chystané novinky měly zrychlit provoz služby a zlepšit využití dopravních kapacit. Změny také umožní řidičům lépe si organizovat čas nebo si stanovit směr preferovaných jízd. Díky tomu budou řidiči dostávat nabídky jízd pouze v tom směru, který odpovídá jejich zadaným prioritám.

Vylepšení se dočkala i vzájemná komunikace mezi řidiči a jejich zákazníky, kteří nyní budou mít přímo v aplikaci k dispozici chat. A protože by na prvním místě měla být bezpečnost, aplikace řidiči celou zprávu „přečte“ nahlas. Ten se tak může plně věnovat jízdě a nemusí vzít do ruky telefon, aby si zprávu přečetl.

Další významnou novinkou je, že aplikace nyní řidiče automaticky upozorní, pokud by jejich další jízda měla být delší než 30 minut. Řidičům se navíc nově otvírá možnost sdílet své jízdy v reálném čase se svými blízkými. Rodina, kamarádi nebo příbuzní tak budou moci sledovat přesnou polohu auta v průběhu dne. Sdílení je možné kdykoliv zahájit či zastavit.

„Balík změn jsme připravovali ve spolupráci s řidiči. Víme, co od nás potřebují, a tohle je první krok k tomu, aby jejich zkušenost v aplikaci byla ještě lepší. Startující změny zároveň udrží Prahu v pohybu a služba bude díky nim ještě bezpečnější, flexibilnější a efektivnější,“ uvedl generální ředitel Uberu pro Českou a Slovenskou republiku Tomáš Péťovský.

Aby Uber dál podpořil expanzi na českém trhu a udržel kvalitu poskytovaných služeb, otvírá zároveň v pražském Karlíně moderní kontaktní centrum pro řidiče. Nové prostory by měly zrychlit nábor řidičů a zkvalitnit péči o ně. Společnost má momentálně k dispozici více než dva tisíce řidičů. 

„Vybudováním nového centra pro řidiče pokračujeme v investicích do toho nejcennějšího, co v Uberu máme – lidského kapitálu. Otevřením nových prostor reagujeme na stále rostoucí zájem o spolupráci s Uberem v hlavním městě a chceme tak poskytnout ještě lepší, rychlejší a dostupnější servis pro nové a existující řidiče,“ uzavřel Tomáš Péťovský.