V průběžných výsledcích, které platí zatím pro první tři čtvrtletí roku 2010 získala nejlepší hodnocení GE Money Bank s průměrným hodnocením 64,45 procenta. S mírnou ztrátou následuje Raiffeisenbank s průměrným hodnocením 64,1 procenta. První trojku uzavírá Komerční banka s průměrným hodnocením 63,87 procenta.
S celým hodnocením však mohou ještě výrazně zamíchat výsledky za IV. čtvrtletí roku 2010. OVB Nejvstřícnější banka roku 2010 bude vyhlášena už v první polovině ledna 2011
Vyhlášením nejvstřícnější banky za rok 2010 chce organizátor a pořadatel klientského ratingu uzavřít oficiálně celý rok hodnocení a jasně určit, která banka toho svým klientům za celý rok nejvíce přinesla.
Způsob vyhodnocení
Nejvstřícnější bankou roku se stane banka, která získá v průměru za všechna čtvrtletí roku 2010 nejlepší průměr hodnocení. To znamená, že hodnocení každé banky za všechna čtyři čtvrtletí se sečtou a vydělí čtyřmi. Zvolený způsob hodnocení je zcela logický, bere v úvahu kroky, opatření i mediální obraz banky po celý rok. Hodnocení je navíc zcela jasné a každý si ho může zpětně zkontrolovat.
Česká spořitelna 62,87
Komerční banka 63,87
ČSOB 60,83
Poštovní spořitelna 63,73
GE Money Bank 64,45
mBank 61,23
LBBW 59,9
Raiffeisenbank 64,1
UniCredit Bank 61,7
Volksbank 59,53
OVB Vstřícná bank – první celoroční klientský rating bank
OVB vstřícná banka je první celoroční klientský rating bank. Co to znamená? Oproti jiným projektům hodnocení bank nehodnotí banky pouze jednou za rok, ale průběžně po celý rok. Každé čtvrtletí je vyhlašována nejvstřícnější banka, která získala nejvyšší hodnocení. Hodnotí se všechny důležité kroky a opatření bank. Každá změna se kterou banka přijde se tak promítne to jejího hodnocení, které oproti předchozímu čtvrtletí buď vzroste, nebo naopak klesá.
Hodnocení bank je tvořeno odbornou jedenáctičlennou porotou s největší váhou hlasu a dále serverem bankovní poplatky, který hodnotí poplatkovou politiku bank a posledním hodnotitelem je odborná veřejnost.
Miroslav Zeman