V první etapě má mít 11 obchodů celkovou plochu 5500 až 6000 metrů čtverečních. V další plánované etapě se má plocha obchodů v nákupním parku zvýšit o dalších 4000 metrů čtverečních a počet obchodů vzroste o 12. Nákupní areál včetně parkovišť zabere 24.000 metrů čtverečních.

V Olomouci a jejím okolí už fungují čtyři velká nákupní centra. Naposledy předloni na podzim byl poblíž historického centra města otevřen velký nákupní komplex Galerie Šantovka, ve kterém jsou zhruba dvě stovky obchodů. Galerie Šantovka je s prodejní plochou 46.000 metrů čtverečních největší obchodní centrum v Olomouckém kraji a řadí se mezi deset největších center v zemi.

O rok dřív byla nedaleko Horního náměstí v opravené budově bývalého obchodního domu Prior otevřena Galerie Moritz. Další nákupní centrum Olomouc City s hypermarketem Globus už několik let funguje v sousedství rychlostní silnice R35 a velký obchodní komplex Olympia je v provozu mezi Olomoucí a obcí Velký Týnec.

Podle odborníků začíná být obchodníkům v Olomouci těsno. Rostislav Veselý z realitní poradenské společnosti Cushman & Wakefield (C&W) už dříve řekl, že po otevření Galerie Šantovka se hustota maloobchodních ploch zvýšila na 1550 metrů čtverečních na tisíc obyvatel Olomouce, což je zhruba dvojnásobek průměru v celé zemi.

Investoři projektu Nákupní park Bělidla ale tvrdí, že zákazníků bude mít dostatek, jelikož v této části Olomouce žádný velký nákupní komplex nyní nefunguje. "Je (Nákupní park Bělidla) umístěn v lokalitě, která není výrazně vzdálena od centra, a navíc je výborně dostupná prostřednictvím dopravních prostředků," uvedli. Nový nákupní park bude otevřen u výpadovky na Šternberk, kterou denně projede zhruba 18.000 automobilů.