Ve funkci skončil Petr Pečenka odpovědný za prodej škodovek na českém trhu. Své pozice museli opustit i vedoucí prodeje nových vozů Martin Feller, vedoucí zákaznického centra Pavel Hladík a šéf dealerské sítě Pavel Kolář. „Celkem čtyři manažeři prodejní organizace Škoda Auto Česká republika od 1. 10. 2013 přestali vykonávat své funkce, jejich pracovní poměr se společností Škoda Auto i nadále trvá. V tomto případě jde o čistě personální záležitost a proto prosíme o pochopení, že ji nebudeme dále komentovat," sdělil mluvčí automobilky Jozef Baláž.

V České republice prodeje automobilky v září meziročně stouply o více než 20 procent na 5600 vozů. Automobilka letos představila osm nových nebo přepracovaných modelů. Do roku 2018 chce zvýšit počty dodávek zákazníkům minimálně na 1,5 milionu vozů ročně.