Téměř třetinový meziroční nárůst internetové reklamy 

Do internetové reklamy zadavatelé loni investovali celkově 19,7 miliardy korun, což představuje 31procentní meziroční růst.

Nejvíce lidí, kterým je zobrazována internetová reklama, žije již tradičně ve Středočeském kraji a Praze. Zatímco v roce 2015 na tento region připadlo 41,3 procenta zobrazení, v roce loňském to bylo 45,2 procenta. Na druhém místě se umístil Jihomoravský kraj a třetí byl Moravskoslezský kraj.

Nejlepšími dny byly pro internetovou reklamu pondělí, úterý a neděle

Překrývala se přitom špička užívání internetu s vrcholem internetové reklamy. První maximum přicházelo v době oběda mezi 12:00 a 13:00 a další poté večer mezi 20:00 a 22:00.

Z pohledu používaných prohlížečů je jedničkou Google Chrome, který byl v loňském roce použit na 52 procentech počítačů. Na pomyslné první příčce mezi operačními systémy je stále Windows 7 s podílem 32 procent. Oproti roku 2015 však jeho zastoupení pokleslo o více než deset procentních bodů a lze očekávat, že se stále více bude uplatňovat vliv Windows 10.

Cookies mělo v roce 2016 zakázáno 13 procent prohlížečů. V meziročním srovnání toto číslo narostlo o tři procentní body.

Internetová seznamka pro diskrétní seznámení zadaných AshleyMadison spustila v Praze reklamní kampaň. Využívá v ní na billboardech fotografie bývalých českých premiérů, kteří dříve řešili problémy s nevěrou. První billboard je umístěn na pražském Chodově.
Reklama s českými expremiéry porušuje kodex, míní rada