Největším zadavatelem byl internetový obchodník s elektronikou Alza.cz s útratou 16 milionů korun. Druhý Lidl dal do internetové reklamy 14 milionů a třetí Tipsport 13 milionů Kč. Vedle obchodníků nejvíce inzerovali zprostředkovatelé peněžních služeb a prodejci aut.

Internetová jednička Seznam.cz z výdajů na inzerci v srpnu získal 192 milionů korun. Vydavatelství Economia získalo 59 milionů Kč, Mafra 45 milionů a Czech News Center 44 milionů korun.

Video reklama se na celkových výdajích do zobrazované reklamy na internetu podílela 14 %

Zadavatelé za videoreklamu utratili přes 60 milionů korun. Nejvíce z této částky získal provozovatel Novy CET 21, následují FTV Prima a Seznam.cz.

Výdaje do internetové display reklamy v ceníkových cenách za celý loňský rok klesly meziročně zhruba o 3 % na 6,3 miliardy korun.

Banner je grafická forma internetové reklamy. Zpravidla jde o obdélníkový obrázek či animaci.