„Od nákupu si slibujeme vedle stovek tisíc loajálních uživatelů především know-how 27 let úspěšného fungování Annonce. Na poli classifieds inzerce ji považujeme za velmi hodnotnou značku,“ říká o transakci Vít Nantl, člen představenstva VLM.

Annonce má kolem 400 tisíc reálných uživatelů měsíčně, vydává čtyřikrát týdně inzertní noviny a je silná v segmentech práce, auto-moto a reality. Úspěšná je ale i v inzerování domácích mazlíčků a seznamky. Díky zdárné transformaci produktu generuje Annonce většinu svých příjmů z on-line aktivit.

Pro VLM jde o další krok v rozšiřování classifieds segmentů. Řádková inzerce je důležitým prvkem v tištěných regionálních Denících a na internetu je VLM velmi silná v sektoru aut díky webům Cars.cz a Tipcars.cz.

Ředitelkou společnosti zůstává i nadále Lenka Černá. „Jsem velmi ráda, že Annonce dostává tak silného partnera. Věřím, že společné synergie a sdílení know-how povedou k úspěšným projektům a Vltava Labe Media se stane jedním z nejsilnějších hráčů v oboru classifieds,“ dodává Černá.