„Nákup Grand Real City pro nás znamená vstup na trh inzerce nemovitostí, a to jak v tištěné, tak v digitální verzi,” uvedla k transakci Dominika Kalinová, členka představenstva VLM. Dodala, že výrazný růstový potenciál vidí zejména ve webu Realcity. 

Webová stránka realcity.cz má kolem 150 tisíc reálných uživatelů měsíčně. Ambicí VLM je kvalitu webu výrazně navýšit a dostat se mezi největší hráče na trhu nemovitostní on-line inzerce. Firma Grand Real City vydává také šestnáctkrát ročně inzertní noviny zaměřené na nemovitosti zejména v Praze a Brně a okolí. 

Pro VLM jde o další expanzi v odvětví takzvaných classifieds služeb. Po řádkové inzerci v Deníku, segmentu aut (Cars.cz a Tipcars.cz) a obecném classifieds (Annonce a Annonce.cz) nyní Realcity.cz doplňuje portfolio VLM o realitní segment. Pro VLM tak tato oblast nyní představuje významnou část byznysu. 

Ředitelkou Grand Real City zůstáne i nadále Barbara Podlahová. „Jsem ráda, že jsme získali silného partnera, jako je VLM. Věřím, že společné projekty a synergie povedou k dalšímu rozvoji digitální i tištěné verzi našich inzertních produktů,“ řekla Podlahová.