Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Výrobce nákladních aut MAN chce zrušit 1400 pracovních míst

Frankfurt - Německý výrobce nákladních automobilů MAN hodlá zrušit 1400 pracovních míst v divizi naftových motorů. Oznámila to dnes firma, která je součástí koncernu Volkswagen. Dodala, že opatření by mělo přinést dodatečné úspory v rozsahu kolem 450 milionů eur (zhruba 12 miliard Kč).

24.9.2016
SDÍLEJ:

Ilustrační foto.Foto: Policie ČR

Snižování počtu pracovníků se týká divize MAN Diesel & Turbo, která nyní zaměstnává kolem 15.000 lidí. Šéf divize Uwe Lauber upozornil, že poptávka po nových turbodieselových motorech by mohla zůstat delší dobu na současné nízké úrovni. "Proto se musíme připravit a pokračovat ve zvyšování své flexibility a efektivity," citovala Laubera agentura Reuters.

Mateřská společnost Volkswagen se nyní potýká s negativními důsledky skandálu kolem manipulací s měřením emisí naftových automobilů. Volkswagen loni v září přiznal, že po celém světě nainstaloval do zhruba 11 milionů naftových aut software, který tyto manipulace umožňuje. Aféra se týká rovněž asi 1,2 milionu vozů české divize Škoda Auto.

Autor: ČTK

24.9.2016 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Videosouhrn Deníku – středa 13. prosince 2017

Videosouhrn SPECIÁL: Česko zpívalo koledy. Podívejte se

Salma Hayek
2 6

Chtěl sex i lesbické scény, ozvala se Salma Hayek, další oběť Weinsteina

Jídla v odpadcích ubude. Řetězce povinně pošlou neprodejné potraviny na charitu

/INFOGRAFIKA, ANKETA/ Ze 785 kilogramů potravin průměrného Čecha skončí ročně v odpadu až 200 kilo. Staří vyhazují méně jídla než mládež.

Praha slaví stříbrnou svatbu s UNESCO

/INFOGRAFIKA/ Před 25 lety se dostalo Praze mezinárodního uznání zápisem na Seznam světového dědictví UNESCO. Zařadila se tak například po bok kambodžského chrámového komplexu Angkor Vat, peruánského Machu Picchu, historického centra Říma nebo Yellow-stonského parku. Praha se spolu s historickým jádrem měst Telč a Český Krumlov stala první českou lokalitou zapsanou na tomto prestižním seznamu.

DOTYK.CZ

Bad Boy světové reklamy se vrátil. Oliviero Toscani je zpátky v Benettonu

Slavný tvůrce kontroverzních světových kampaní z 80. a 90. let se vrátil zpátky do firmy, která ho proslavila. Oliviero Toscani začíná opět vytvářet reklamní kampaně firmy United Colors of Benetton. A hned první kampaň jakoby připomínala nedávnou českou kauzu.

Kam zajít na nejlepší svařák. A za kolik?

/INTERAKTIVNÍ MAPA/ Proklikejte si, kolik zaplatíte za dvě deci svařeného vína či punče na vánočních trzích na náměstích českých, moravských a slezských měst.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT