Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Že váš soused z Boleslavi bude takhle malý? To těžko, vede!

Mladá Boleslav - Hyundai se do ní v televizním spotu naváží, okřídlený šíp Škody však nese třetina nových aut

8.1.2015 7
SDÍLEJ:

Luboš Vlček vede prodejní organizaci Škoda Auto Česká republikaFoto: Škoda Auto

Škoda Auto má za sebou nejlepší rok ve své historii a nadále roste. Její podíl na českém trhu se v loňském roce přehoupl přes 30 procent. Takřka každé třetí auto, které je nově přihlášené v České republice, tak pochází ze závodů tuzemské automobilky. A pak že váš soused z Boleslavi bude takhle malý…

Svaz dovozců automobilů zveřejnil po dohodě s Ministerstvem dopravy statistické údaje za loňský rok, ze kterých tyto závěry vycházejí. V roce 2014 bylo v celé republice registrováno 59 091 nových osobních automobilů, tedy o 16 procent víc než tomu bylo o rok předtím. Škodovku si v uplynulém roce pořídilo o 8120 zákazníků víc než v roce 2013.

Na druhém místě se umístil korejský Hyundai, jehož model i20 se v televizním reklamním spotu nepřímo naváží do nové Fabie větou, která zaznívá v titulku. Škoda, jak má ve zvyku, jeho kousavou reklamu nekomentuje a spokojeně sleduje vlastní růst, který se už čtrnáct měsíců nezastavil.

„V loňském roce jsme několikrát dokázali, že si jako česká značka uvědomujeme zodpovědnost lídra a i nadále budeme pokračovat ve snaze o zlepšení situace na našem trhu osobních automobilů, protože jsme přesvědčeni, že jeho potenciál ještě není ani zdaleka vyčerpán," vyjádřil se k úspěchu šéf prodejní organizace pro Českou republiku Luboš Vlček.

Rok 2014 byl pro tuzemskou značku skutečně nebývale bohatý na události. Vedle nových modelů uvedených na trh přispívala automobilka ke snížení ekologických dopadů automobilové dopravy prostřednictvím vývoje nových alternativních pohonů, investovala do kultivace veřejného prostoru a zeleně a samozřejmě rozšiřovala své dominantní postavení na českém trhu.

Do konce roku se nového kabátu dočkalo sedmdesát dealerství a další se dočkají letos, začala vznikat nová fleetová centra a neočekávaný úspěch zaznamenal také program Bez starostí, v rámci kterého zákazník platí pouze fixní měsíční částku a nemusí se už starat o pojištění, servis, zimní obutí, záruku, ani papírování.

Ze Škody se stala dravá a progresivní značka, která si z trhu ukusuje stále větší sousta. Její dynamická strategie modelové ofenzivy se vyplácí. Každou chvíli bude na trh uvedena nová Fabie v provedení kombi a v letošním roce automobilka zahájí výrobu nové generace luxusního Superbu.

Autor: Martin Weiss

8.1.2015 VSTUP DO DISKUSE 7
SDÍLEJ:
Výstavba v Praze. Ilustrační foto.
8

V Praze chybí byty. Stavby brzdí byrokracie

Jeroným Tejc
1 10

Tejc bude politickým náměstkem ministra Pelikána

Formanova zdravice po 50 letech a heroinoví Makedonci: nejlepší videa víkendu

Podívejte se na krátký sestřih toho nejzajímavějšího, co zaznamenali redaktoři Deníku o víkendu 16. až 17. prosince 2017.

EU nám chce zakázat spálené jídlo. Souhlasíte?

Na otázku Deníku odpověděl Jan Maryška, redaktor dTestu, a Marie Nejedlá, vedoucí Centra podpory veřejného zdraví při Státním zdravotním ústavu.  

Zdravotních sester je málo, trápí je přesčasy

Fakultní nemocnice Hradec Králové nemá dostatek zdravotních sester. Problém odnášejí sestry, které v nemocnici pracují. Stěžují si hlavně na přesčasy, které jsou na hranici jejich možností. Za svou práci přitom nedostávají adekvátní odměnu.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT