„V uplynulém roce jsme si mohli dovolit znovu investovat do snížení prodejních cen,“ pochlubil se Gerhard Fischer, jednatel společnosti dm drogerie markt v Česku. Upřesnil, že toto snížení cen neznamená více krátkodobých slevových akcí, ale naopak dlouhodobě nižší ceny.
Firma v posledních 12 měsících přijala 115 nových zaměstnanců, celkově jich nyní ve společnosti pracuje 2830. DM také otevřela tři nové prodejny, v Česku jich tak aktuálně provozuje 224. Více než čtyřicet prodejen prošlo modernizací za více než 180 milionů korun, případně se přestěhovalo do atraktivnějších míst. Pouze každá desátá pobočka DM dosud není bezbariérová.
Síť drogerií chce ve stávajícím tempu investic pokračovat. Podle Fischera byl totiž vývoj v posledních měsících „nad očekávání vynikající“. Doložil to i výsledky průzkumů trhu. Například podle agentury Nielsen je DM opakovaně nejsilnější značkou mezi maloobchodními drogistickými řetězci. Ve studii „Drogerie 2017“ agentury GfK ohodnotily české ženy DM jako nejlepšího prodejce drogerie s ohledem na šíři sortimentu a ceny zboží již popáté.