„Během příštího roku se zaměříme na další expanzi, která nám pomůže nadále posílit pozici světově největšího poskytovatele bikesharingových služeb,” uvedl Fred Dong, který zodpovídá za expanzi společnosti Ofo do Evropy.

V Česku začala žlutá kola Ofo jezdit v polovině října. Prozatím fungují v pilotním bezplatném režimu na Praze 7. V příštím roce se ale pravděpodobně rozšíří i do dalších městských částí. To už si ale bude společnost za půlhodinovou vyjížďku účtovat deset korun. 

Vepřín v Letech
AGPI schválila prodej vepřína v Letech, minoritní akcionář chystá žalobu

Kola se zamykají a odemykají pomocí mobilní aplikace. Díky tomu nejsou závislá na stojanech a je možné je zanechat všude, kde nebudou překážet. Právě množství překážejících zaparkovaných sdílených kol přitom v mnoha světových městech budí nevoli místních. V Číně, odkud firma Ofo pochází, proto začalo ministerstvo dopravy sdílenou cyklistiku regulovat.

Kromě domovské Číny dnes Ofo působí v Singapuru, Nizozemsku, Rakousku, Maďarsku, Španělsku, Portugalsku, Rusku, Malajsii, Japonsku, Velké Británii, USA, Kazachstánu, Thajsku, Itálii, Austrálii, Izraeli a České republice. Denně zaznamená 25 milionů transakcí.  

Měsíční platy průmyslových firem v celé republice od ledna do konce září stouply o 3,9 procenta na 29 418 korun hrubého. Na Vysočině se mzdy meziročně zvýšily o 4,8 procenta, což byl v ČR rovněž nadprůměrný procentuální růst.
Mzdové nůžky se přivírají, většina lidí bere alespoň 25 tisíc