Andrea Sedláčková, jež tentokrát nad scénářem spojila síly se Slovenkou Naďou Clontz (Tajné životy), vypráví dosti klopotně o partičce toužící prosadit se ve street dance. Obsadila sem skupinu The Pastels ze soutěže Česko-Slovensko má talent, na niž se hezky dívá a hudba dobře poslouchá, jinak ale autorky vrší jedno příšerné klišé za druhým.

Bídnými poměry mladých počínaje (nejdojemnější je „němý“ nádražák) a bulvárním prostředím televizních soutěží konče. Nechybí láska vystavená zkoušce, sirotek a povinný úraz, jenž přivede na scénu náhradníka, outsidera z nádraží.

Film nedrží pohromadě, je jakousi šňůrou tanečních klipů a reklamních záběrů Prahy a české přírody, sem tam přerušenou dialogy typu „Miluješ mě? Miluju tě. Řekni to líp! Miluju tě. Ještě líp.“ Člověk se občas zasměje, je to však kouzlo nechtěného. Finální „poštu pro tebe“ se srdceryvným výjevem s vězněnou matkou nevyjímaje. Ivana Chýlková, Kryštof Hádek a Judit Bardos tu jen nešťastně statují. Patrně z přátelství k režisérce.