Běžná kina mají kolísavou úroveň, třeba v Británii zůstal film v diváckém zájmu pozadu za čísly, která svého času udělal Nolanův Interstellar či Počátek. Největší americké sály v New Yorku a Los Angeles navíc zůstávají dál temné, s otevřením se čeká. „Děkujeme všem kinům, která nám vyšla vstříc a zajistila pro Tenet bezprecedentní podmínky k projekcím i ochraně diváků,“ řekl časopisu Hollywood Reporter Toby Emmerich z Warner Bros. „Je nám jasné, že vzhledem k pandemii běžíme teď cosi jako maraton, rozhodně ne sprint.“

Ani česká kina nemají zatím s filmem Tenet právě ohromující výsledek. Za víkend vidělo sci-fi o dvojici hrdinů měnících běh věcí pozpátku jen přes 41 tisíc diváků. Vyhoupla se nicméně podle očekávání na první příčku žebříčku, z níž vyšoupla Šarlatána. Drama Agnieszky Hollandové vyhledalo o prvním víkendu 37 tisíc diváků. Třetí víkendovou příčku drží česká romantická komedie Štěstí je krásná věc s necelými 19 tisíci diváky, což s ohledem na žánr oblíbený u domácího publika není příliš lichotivá zpráva.

Domácím favoritem je dle dosavadního zájmu Šarlatán s Ivanem Trojanem, který má po pouhých dvou týdnech v kinech už téměř 130 tisíc diváků, relativně úspěšná je po deseti týdnech vinařská komedie 3Bobule (247 tisíc diváků), dobře si vede i Havel. Toho vidělo během šesti týdnů 136 tisíc lidí.