„Projekce začíná vždy po setmění, nejdříve ve 21 hodin. Vstup je volný,“ sdělil tiskový mluvčí Tipsport areny Lukáš Přinda.

Na parkoviště se při promítání vejde až šest stovek aut. Pro pohodlné sledování filmu musí být v každém voze radiopřijímač. Tedy buďto autorádio, mobilní telefon s radiem a sluchátky nebo přenosné rádio. „Filmový zvuk je totiž veden přímo do radiopřijímačů, aby diváky nerozptyloval venkovní hluk. Zvuk si budou moci naladit na zvláštní frekvenci, kterou se včas dozvědí,“ vysvětlil Lukáš Přinda.

Akci připravila na srpen a září automobilka Škoda Auto, která promítání filmů spojila s prezentací svého nového vozu. „Léto je sezona festivalů, rozhodli jsme se proto uspořádat vlastní festival originálním způsobem,“ řekl mluvčí Škody Auto Roman Meliška s tím, že před každým promítáním proběhnou různé soutěže.

Liberec je třetí zastávkou autokina. Zatím zavítalo do Brna a Hradce Králové. Dalšími budou České Budějovice, Plzeň a také Praha.