„V Českých Budějovicích se liga delší dobu nehrála, takže registrujeme i zvýšený zájem partnerů,“ pochvaloval si šéf klubu. „Hlavním partnerem je Wedos, přidali se například i Samson, Oig Power a silnými a stabilními partnery jsou město České Budějovice a Jihočeský kraj,“ dodal.

Hlavně díky zvýšené podpoře sponzorů mohl klub navýšit rozpočet. Hlad po ligovém fotbale se projevil také v zájmu o permanentky. „Prodali jsme už patnáct set permanentek, což je historicky rekordní počet,“ ocenil Martin Vozábal.

Že jsou České Budějovice i celé jižní Čechy na ligu natěšené, zaregistroval i kapitán týmu Jiří Kladrubský. „Věřím, že v neděli přijde hodně diváků, dle mě čtyři až čtyři a půl tisíce fanoušků,“ zve diváky Kladrubský na nedělní premiéru s Opavou (16.30).