Deník
VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Při podpisu nové smlouvy Došek neváhal ani minutu

Brno /GALERIE/ – Fotbalisté Tomáš Došek a Jan Trousil se v pátek upsali Brnu na další dva roky s jednoletou obcí.

13.11.2009
SDÍLEJ:

Tomáš Došek a Jan Trousil podepisují nové smlouvy s klubem.Foto: DENÍK/Attila Racek

Když se zranil kapitán, tým si zvolil jeho. Proč? Pere se na hřišti jako lev, žádný míč pro něj není ztracený.

Fotbalový útočník 1. FC Brno Tomáš Došek patří k vůdčím osobnostem týmu. Ten si ho proto v pátek dopoledne zavázal smlouvou na další dva roky s jednoletou opcí stejně jako spoluhráče Jana Trousila. „Jsem rád, že tady můžu zůstat. Chtěl bych tady hrát i nadále,“ říká nejlepší letošní brněnský kanonýr.

Jednání nebyla dlouhá. K podpisu došlo po měsíci. „Volal mi manažer, že je možnost prodloužit smlouvu. Neváhal jsem ani minutu,“ vzpomíná na rychlou odpověď Došek. „Bylo to celkem rychlý. Jsem spokojený, že tady můžu zůstat,“ dodává.

V rozhodování podle něj nehrály roli ani peníze. „Plat budu mít skoro stejný. Ani jsem nepředpokládal, že mi budou přidávat,“ přiznává. „Když jsem tady podepisoval smlouvu před dvěma roky, byli jsme dohodnuti, že pokud to bude k oboustranné spokojenosti, tak ji jenom prodloužíme,“ vysvětluje.

Přes tři sta startů a téměř sto branek. Taková je dosavadní fotbalová vizitka jedenatřicetiletého útočníka. Další může přidat právě v Brně. „Délka smlouvy je ideální. Počítám, že ještě dva nebo tři roky budu hrát na profesionální úrovni. Takže je to asi poslední smlouva, kterou jsem podepsal,“ svázal se tak na zbytek své kariéry s jihomoravským klubem.

O změně působiště ani neuvažoval. „Leda, že bych šel pracovat,“ vtipkuje střelec pěti gólů v letošním ročníku Gambrinus ligy.

Přáním Doška zůstává boj o evropské poháry. „Když jsem přišel před dvěma lety, bylo cílem hrát o evropské poháry. Zatím se nám to dařilo jen v první sezoně, kdy jsme skončili pátí,“ říká. „Letos po slibném začátku zase sklouzáváme k tomu, že pro nás budou příliš daleko. Ale ještě máme půl sezony a tabulka je vyrovnaná. Kdyby se nám podařilo posunout se o pár míst dopředu, bylo by to v pohodě,“ doufá.

Stoupat vzhůru tabulkou chce kapitán už v následujícím zápase příští sobotu proti Českým Budějovicím. Hráči se chtějí revanšovat fanouškům zdarma rozdáváním šál. „Nápad přišel od našich hráčů a já takovou akci vítám Potřebujeme, aby lidi přišli a podpořili nás.Budeme rádi, když nám budou fandit v důležitém zápase,“ přeje si Došek. A prozrazuje, kdo s návrhem přišel. „Na to se zeptejte Jendy (Jan Trousil – pozn. redakce), to je náš mozek,“ směje se.

Autor: Tomáš Valaškovčák

13.11.2009 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Kateřina Perknerová.
40 9

Komentář Kateřiny Perknerové: Chraňte si hrdla i majetek, parlament zasedá

Ilustrační foto
13

Od neděle se mohou na horách tvořit sněhové jazyky

Většina uchazečů o Hrad by pravomoci hlavy státu neposilovala

Pravomoci prezidenta jsou dostatečné, a ústavu proto není třeba měnit, shoduje se většina kandidátů na prezidenta republiky. Nesouhlasí tak s dřívějším názorem současného prezidenta Miloše Zemana. Někteří by přesto dílčí změny přivítali. Navrhují třeba odvolatelnost prezidenta občany, možnost zákonodárné iniciativy hlavy státu nebo zrušení pravomoci zastavit trestní stíhání. 

Mugabe odmítá odstoupit, lidé vyrazí do ulic podpořit armádní převrat

Mezinárodní pozorovatelé situace v Zimbabwe předpokládají, že její obyvatelé vyrazí v sobotu ve velkém počtu do ulic, aby podpořili nekrvavý vojenský převrat, k němuž v tomto týdnu došlo, a současně vyzvali zimbabwského prezidenta Roberta Mugabeho, aby konečně odstoupil.

Argentinské námořnictvo hledá ponorku se 44 lidmi, ztratila kontakt s pobřežím

Argentinské námořnictvo pátrá po jedné ze svých ponorek, která přestala odpovídat na signály z pobřežních plavidel. Naposled byla spatřena ve středu uprostřed zálivu svatého Jiří zhruba 432 kilometrů od východního pobřeží Argentiny. Na její palubě je nejméně 44 lidí.

Škoda bude vyrábět elektromobily v Mladé Boleslavi. Začne v roce 2020

Česká automobilka Škoda Auto bude vozy s čistě elektrickým pohonem vyrábět v závodě v Mladé Boleslavi. Již od roku 2019 bude firma vyrábět i elektrické komponenty pro plug-in-hybridy.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT