Novým sloganem reprezentačních výběrů je motto "Bojujeme za Česko". Nemá ovšem zůstat jen u slov a působivé heraldiky. "Pořád pracujeme na obnově důvěry u veřejnosti," zmínil předseda fotbalové asociace Petr Fousek. "Naším záměrem bylo zareagovat na trendy digitálního světa a vylepšit veřejnou prezentaci národního týmu směrem k fanouškům."

Řeč byla také o novém logu. "Lva tady fotbalisté použili už v roce 1901. Využili jsme toho a podívali se na to, jak k národním symbolům přistupují v zahraničí," prohlásil marketingový expert Miroslav Pomikal. Barvy, stíny, hra s pařáty - to všechno byl úkol pro grafického designera. "Nakreslil jsem dvacet typů lva," prozradil Aleš Mička.
"Nová grafická identita se mně osobně líbí, je hodně výrazná, ale zároveň zůstává konzervativní v tom smyslu, že zachovává české barvy a hodně odkazuje na českého lva," pochvaloval si kouč národního týmu Jaroslav Šilhavý.
Novou grafickou identitu Češi využijí při červnových zápasech Ligy národů. "Je to nádherná změna. Nosit lvíčka na prsou mě naplňuje hrdostí," nechal se slyšet sparťanský útočník Adam Hložek.
"Nové logo a design se mi líbí. I kluci v národním týmu si to užijí," doplnil bývalý fotbalista a vítěz Ligy mistrů Vladimír Šmicer.