Deník
29/29 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Phaeton byl ručně montovaný a jezdil na stejné platformě, jako Bentley Continetnal Flying Spur. Z toho důvodu bylo také velmi drahé, s volitelnou výbavou i přes 4 milióny korun.
Popis

Phaeton byl ručně montovaný a jezdil na stejné platformě, jako Bentley Continetnal Flying Spur. Z toho důvodu bylo také velmi drahé, s volitelnou výbavou i přes 4 milióny korun.

Zdroj: Volkswagen

Úspěch Mercedesu třídy A byl pro Audi podnětem k výrobě modelu A2. A vzalo to hezky od podlahy. Celohliníkové auto s aerodynamickými tvary bylo rozhodně revolučním počinem, ovšem bylo také děsivé drahé. U nás stálo i přes 700 tisíc Kč.
Popis

Úspěch Mercedesu třídy A byl pro Audi podnětem k výrobě modelu A2. A vzalo to hezky od podlahy. Celohliníkové auto s aerodynamickými tvary bylo rozhodně revolučním počinem, ovšem bylo také děsivé drahé. U nás stálo i přes 700 tisíc Kč.

Zdroj: Audi

Za takové peníze však Audi A2 nenabízí nic, co by nedokázal Volkswagen Polo. Tedy kromě toho, že bylo velmi lehké. Hliníkové Audi A2 bylo o 40 procent nižší, než srovnatelné vozy vyrobené za použití oceli.
Popis

Za takové peníze však Audi A2 nenabízí nic, co by nedokázal Volkswagen Polo. Tedy kromě toho, že bylo velmi lehké. Hliníkové Audi A2 bylo o 40 procent nižší, než srovnatelné vozy vyrobené za použití oceli.

Zdroj: Audi

Rolls-Royce Camargue vznikl jako reakce na nutnost pozvednout image značky v očích mladší klientely. Proto Britové najali Pininfarinu, aby se zhostil designu a nutno říct, že tento Camargue se mu vůbec nepovedl.
Popis

Rolls-Royce Camargue vznikl jako reakce na nutnost pozvednout image značky v očích mladší klientely. Proto Britové najali Pininfarinu, aby se zhostil designu a nutno říct, že tento Camargue se mu vůbec nepovedl.

Zdroj: Rolls-Royce

K tomu připočtěte podvozek Silver Shadow a je jasné, že jízdní vlastnosti měly k dokonalosti podobně daleko, jako design. I přesto Rolls-Royce požadoval za Camargue obrovské peníze – šlo o nejdražší automobil na světě. Proto za 11 let vzniklo jen 531 kusů
Popis

K tomu připočtěte podvozek Silver Shadow a je jasné, že jízdní vlastnosti měly k dokonalosti podobně daleko, jako design. I přesto Rolls-Royce požadoval za Camargue obrovské peníze – šlo o nejdražší automobil na světě. Proto za 11 let vzniklo jen 531 kusů

Zdroj: Rolls-Royce

Když chcete dohánět prémiovou konkurenci, musíte mít také prémiové „náboje“. Jaguar X-Type, který měl zatápět BMW řady 3 či Mercedesu třídy C však nebyl ničím jiným, než převlečeným Fordem Mondeo.
Popis

Když chcete dohánět prémiovou konkurenci, musíte mít také prémiové „náboje“. Jaguar X-Type, který měl zatápět BMW řady 3 či Mercedesu třídy C však nebyl ničím jiným, než převlečeným Fordem Mondeo.

Zdroj: Jaguar

Jediné, v čem se X-Type svým konkurentům vyrovnal, byla cena. Mizerná kvalita, slabé výkony a zastaralá technologie byly hlavní příčinnou, proč zákazníci X-Type nepřijali.
Popis

Jediné, v čem se X-Type svým konkurentům vyrovnal, byla cena. Mizerná kvalita, slabé výkony a zastaralá technologie byly hlavní příčinnou, proč zákazníci X-Type nepřijali.

Zdroj: Jaguar

Postavit rodinné auto na podvozku vládní limuzíny byl v principu skvělý nápad, jenže Mercedes to úplně nedomyslel. Auto bylo moc drahé a hlavně nepraktické – zejména v 7místné verzi.
Popis

Postavit rodinné auto na podvozku vládní limuzíny byl v principu skvělý nápad, jenže Mercedes to úplně nedomyslel. Auto bylo moc drahé a hlavně nepraktické – zejména v 7místné verzi.

Zdroj: Mercedes-Benz

Mercedes spoustu mušek v průběhu výrobního cyklu vychytal, ale pošramocená pověst už davy nepřitáhla. A to navzdory tomu, že třída R byla jízdně mimořádně povedené auto.
Popis

Mercedes spoustu mušek v průběhu výrobního cyklu vychytal, ale pošramocená pověst už davy nepřitáhla. A to navzdory tomu, že třída R byla jízdně mimořádně povedené auto.

Zdroj: Mercedes-Benz

Nissan Murano si i přes americké zaměření našel v Evropě dostatečný počet zákazníků.
Popis

Nissan Murano si i přes americké zaměření našel v Evropě dostatečný počet zákazníků.

Zdroj: Nissan

S otevřeným provedením středně velkého SUV se však Nissan přepočítal. Nápad to byl bezesporu zajímavý, ale také zcela zbytečný. A očividně to věděli všichni kromě výrobce.
Popis

S otevřeným provedením středně velkého SUV se však Nissan přepočítal. Nápad to byl bezesporu zajímavý, ale také zcela zbytečný. A očividně to věděli všichni kromě výrobce.

Zdroj: Nissan

Zdá se, že Opel má na modely se stahovací střechou smůlu. Na podvozku Astry postavená Cascada také díru do Evropy neudělala, stejně jako druhá generace Tigry a GT.
Popis

Zdá se, že Opel má na modely se stahovací střechou smůlu. Na podvozku Astry postavená Cascada také díru do Evropy neudělala, stejně jako druhá generace Tigry a GT.

Zdroj: Opel

Přitom Cascada rozhodně patřila mezi nejiterativnější kabriolety na trhu.
Popis

Přitom Cascada rozhodně patřila mezi nejiterativnější kabriolety na trhu.

Zdroj: Opel

Opel GT měl v portfoliu německé automobilky nahradit Speedster, který byl v podstatě přebrandovaným lotusem. Těžko říct, co si Opel myslel, když do Evropy z USA přivezl těžkopádný roadster, který asi ani v USA příliš neprodával.
Popis

Opel GT měl v portfoliu německé automobilky nahradit Speedster, který byl v podstatě přebrandovaným lotusem. Těžko říct, co si Opel myslel, když do Evropy z USA přivezl těžkopádný roadster, který asi ani v USA příliš neprodával.

Zdroj: Opel

Důvodem byla nepraktičnost, stísněnost interiéru a nepříliš funkční podvozek. Opel GT rozhodně nebyl ani bůhvíjakým sportovcem, protože jeho řízení bylo zcela mrtvé. Ani ryba ani rak.
Popis

Důvodem byla nepraktičnost, stísněnost interiéru a nepříliš funkční podvozek. Opel GT rozhodně nebyl ani bůhvíjakým sportovcem, protože jeho řízení bylo zcela mrtvé. Ani ryba ani rak.

Zdroj: Opel

V době, kdy automobilovým světem hýbala vlna oplastovaných zvýšených kombíků, se Peugeot rozhodl, že so také přihřeje polívčičku.
Popis

V době, kdy automobilovým světem hýbala vlna oplastovaných zvýšených kombíků, se Peugeot rozhodl, že so také přihřeje polívčičku.

Zdroj: Peugeot

Ovšem vsadil na kombi provedení roztomilé 207, což úplně s náturou drsně vypadajícího vozu nejde dohromady. Peugeot 207 SW Outdoor nenabídl ani pohon 4x4, ani zvýšený podvozek. Tohle auto vůbec nemělo vzniknout.
Popis

Ovšem vsadil na kombi provedení roztomilé 207, což úplně s náturou drsně vypadajícího vozu nejde dohromady. Peugeot 207 SW Outdoor nenabídl ani pohon 4x4, ani zvýšený podvozek. Tohle auto vůbec nemělo vzniknout.

Zdroj: Peugeot

V případě Peugeotu 1007 Francouzi opětovně prokázali, že mají cit pro netradiční věci. Použit posuvné dveře u vozu segmentu B je dodnes věc nevídaná. Ale současně ukázali, že dost často nadějný koncept neodmyslí.
Popis

V případě Peugeotu 1007 Francouzi opětovně prokázali, že mají cit pro netradiční věci. Použit posuvné dveře u vozu segmentu B je dodnes věc nevídaná. Ale současně ukázali, že dost často nadějný koncept neodmyslí.

Zdroj: Peugeot

Elektricky ovládané posuvné dveře byly velmi drahé na výrobu a na servis, navíc nikdy nepatřily mezi nejspolehlivějších. Celkově byl 1007 drahým vozem, základní 1,4 nás stála 379 tisíc Kč. Za takovou cenu se zákazníci už dívali po jiných značkách.
Popis

Elektricky ovládané posuvné dveře byly velmi drahé na výrobu a na servis, navíc nikdy nepatřily mezi nejspolehlivějších. Celkově byl 1007 drahým vozem, základní 1,4 nás stála 379 tisíc Kč. Za takovou cenu se zákazníci už dívali po jiných značkách.

Zdroj: Peugeot

Pontiac Aztek je právem řazen mezi nejošklivější automobily. Původně avantgardní koncept sportovně rekreačního vozu měl být navržen pro extrémní životní styl generace X, ovšem tak nějak selhal ve všech směrech.
Popis

Pontiac Aztek je právem řazen mezi nejošklivější automobily. Původně avantgardní koncept sportovně rekreačního vozu měl být navržen pro extrémní životní styl generace X, ovšem tak nějak selhal ve všech směrech.

Zdroj: Pontiac

Aztek je nejhorším příkladem toho, když o designu rozhoduje vícero lidí.  On také vypadá, jako by jeho jednotlivé části vždy navrhoval někdo jiný. Navíc zpracování bylo mizerné a poháněl ho motor V6, který však byl naladěn na směšný výkon. Jasný propadák.
Popis

Aztek je nejhorším příkladem toho, když o designu rozhoduje vícero lidí. On také vypadá, jako by jeho jednotlivé části vždy navrhoval někdo jiný. Navíc zpracování bylo mizerné a poháněl ho motor V6, který však byl naladěn na směšný výkon. Jasný propadák.

Zdroj: Pontiac

Volný překlad slova Avantime znamená předběhnout čas, což se Renaultu dokonale povedlo. Ve své době byl Avantime jediným takovým vozem a to bez ohledu na kategorie, či cenu.
Popis

Volný překlad slova Avantime znamená předběhnout čas, což se Renaultu dokonale povedlo. Ve své době byl Avantime jediným takovým vozem a to bez ohledu na kategorie, či cenu.

Zdroj: Renault

Avantime ani po téměř 20 letech neztratil nic ze své přitažlivosti a dnes se řadí k velmi vyhledávaným vozům. Velká škoda, že v době jeho uvedení byl na zákazníky příliš a trh ho nepřijal. Důvodem byla také cenovka 1,5 milionu za vrcholnou verzi 3,0 V6.
Popis

Avantime ani po téměř 20 letech neztratil nic ze své přitažlivosti a dnes se řadí k velmi vyhledávaným vozům. Velká škoda, že v době jeho uvedení byl na zákazníky příliš a trh ho nepřijal. Důvodem byla také cenovka 1,5 milionu za vrcholnou verzi 3,0 V6.

Zdroj: Renault

Druhým modem, který se Francouzům nepovedl tak, jak čekali, byl Vel Satis. Počátkem 21. století byla až příliš avantgardní.
Popis

Druhým modem, který se Francouzům nepovedl tak, jak čekali, byl Vel Satis. Počátkem 21. století byla až příliš avantgardní.

Zdroj: Renault

Nepomohly mu ani na tu dobu špičkové technologie, které jste našli pouze u daleko luxusnějších značek, kde jste za ně museli připlácet. Vel Satis je měl v základu. Také Vel Satis stál okolo 1,5 milionu Kč, což se mnohým zájemcům zdálo příliš.
Popis

Nepomohly mu ani na tu dobu špičkové technologie, které jste našli pouze u daleko luxusnějších značek, kde jste za ně museli připlácet. Vel Satis je měl v základu. Také Vel Satis stál okolo 1,5 milionu Kč, což se mnohým zájemcům zdálo příliš.

Zdroj: Renault

Škoda Roomster bylo vynikající rodinné auto, které se například u nás prodávalo velmi slušně. Bohužel to nebyl případ také zbytku evropských trhů a na vině byl asymetrický design, který mezi líbivé zrovna nespadá.
Popis

Škoda Roomster bylo vynikající rodinné auto, které se například u nás prodávalo velmi slušně. Bohužel to nebyl případ také zbytku evropských trhů a na vině byl asymetrický design, který mezi líbivé zrovna nespadá.

Zdroj: Škoda

Je škoda, že při nákupu nového vozu nemají poradní právo také děti, protože onen podivně vypadající design byl de facto největší předností modelu Roomster. Na to ovšem dokázal přijít pouze člověk, který seděl vzadu a měřil okolo 120 cm…
Popis

Je škoda, že při nákupu nového vozu nemají poradní právo také děti, protože onen podivně vypadající design byl de facto největší předností modelu Roomster. Na to ovšem dokázal přijít pouze člověk, který seděl vzadu a měřil okolo 120 cm…

Zdroj: Škoda

Společně s Bugatti Veyron je Volkswagen Phaeton tzv. dítětem Ferdinanda Piëcha. Phaeton byl fantastickým autem, skutečným rivalem třídy S, řady 7, Lexusu LS. Problém byl ten, že byl až příliš dobrý, moc se podobal sesterskému Audi A8.
Popis

Společně s Bugatti Veyron je Volkswagen Phaeton tzv. dítětem Ferdinanda Piëcha. Phaeton byl fantastickým autem, skutečným rivalem třídy S, řady 7, Lexusu LS. Problém byl ten, že byl až příliš dobrý, moc se podobal sesterskému Audi A8.

Zdroj: Volkswagen

Doporučujeme vám
Na archivním snímku utkání 11. kola FORTUNA:LIGY Viktoria Plzeň - Mladá Boleslav 2:0 (8. 10. 2022).

Chceme být zase tou Viktorkou Plzeň, ze které půjde strach, přeje si Horváth

Technika připravovaného Renaultu 5

Renault 5 poodhaluje budoucnost malých aut značky. Je samozřejmě elektrická

Jemný i lehký, otevřený design odkazuje na tradiční japonský interiér, ale přináší i moderní prvky.

U Českého Těšína je místo, kde se může člověk cítit jako v Japonsku

Jiří Bartoška v komedii Zbožňovaný.

Tipy ze streamů: K vidění je Anistonová, Bartoška i čtvrtá řada Boje o moc

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka
Phaeton byl ručně montovaný a jezdil na stejné platformě, jako Bentley Continetnal Flying Spur. Z toho důvodu bylo také velmi drahé, s volitelnou výbavou i přes 4 milióny korun.
Úspěch Mercedesu třídy A byl pro Audi podnětem k výrobě modelu A2. A vzalo to hezky od podlahy. Celohliníkové auto s aerodynamickými tvary bylo rozhodně revolučním počinem, ovšem bylo také děsivé drahé. U nás stálo i přes 700 tisíc Kč.
Za takové peníze však Audi A2 nenabízí nic, co by nedokázal Volkswagen Polo. Tedy kromě toho, že bylo velmi lehké. Hliníkové Audi A2 bylo o 40 procent nižší, než srovnatelné vozy vyrobené za použití oceli.
Rolls-Royce Camargue vznikl jako reakce na nutnost pozvednout image značky v očích mladší klientely. Proto Britové najali Pininfarinu, aby se zhostil designu a nutno říct, že tento Camargue se mu vůbec nepovedl.
K tomu připočtěte podvozek Silver Shadow a je jasné, že jízdní vlastnosti měly k dokonalosti podobně daleko, jako design. I přesto Rolls-Royce požadoval za Camargue obrovské peníze – šlo o nejdražší automobil na světě. Proto za 11 let vzniklo jen 531 kusů
Když chcete dohánět prémiovou konkurenci, musíte mít také prémiové „náboje“. Jaguar X-Type, který měl zatápět BMW řady 3 či Mercedesu třídy C však nebyl ničím jiným, než převlečeným Fordem Mondeo.
Jediné, v čem se X-Type svým konkurentům vyrovnal, byla cena. Mizerná kvalita, slabé výkony a zastaralá technologie byly hlavní příčinnou, proč zákazníci X-Type nepřijali.
Postavit rodinné auto na podvozku vládní limuzíny byl v principu skvělý nápad, jenže Mercedes to úplně nedomyslel. Auto bylo moc drahé a hlavně nepraktické – zejména v 7místné verzi.
Mercedes spoustu mušek v průběhu výrobního cyklu vychytal, ale pošramocená pověst už davy nepřitáhla. A to navzdory tomu, že třída R byla jízdně mimořádně povedené auto.
Nissan Murano si i přes americké zaměření našel v Evropě dostatečný počet zákazníků.
S otevřeným provedením středně velkého SUV se však Nissan přepočítal. Nápad to byl bezesporu zajímavý, ale také zcela zbytečný. A očividně to věděli všichni kromě výrobce.
Zdá se, že Opel má na modely se stahovací střechou smůlu. Na podvozku Astry postavená Cascada také díru do Evropy neudělala, stejně jako druhá generace Tigry a GT.
Přitom Cascada rozhodně patřila mezi nejiterativnější kabriolety na trhu.
Opel GT měl v portfoliu německé automobilky nahradit Speedster, který byl v podstatě přebrandovaným lotusem. Těžko říct, co si Opel myslel, když do Evropy z USA přivezl těžkopádný roadster, který asi ani v USA příliš neprodával.
Důvodem byla nepraktičnost, stísněnost interiéru a nepříliš funkční podvozek. Opel GT rozhodně nebyl ani bůhvíjakým sportovcem, protože jeho řízení bylo zcela mrtvé. Ani ryba ani rak.
V době, kdy automobilovým světem hýbala vlna oplastovaných zvýšených kombíků, se Peugeot rozhodl, že so také přihřeje polívčičku.
Ovšem vsadil na kombi provedení roztomilé 207, což úplně s náturou drsně vypadajícího vozu nejde dohromady. Peugeot 207 SW Outdoor nenabídl ani pohon 4x4, ani zvýšený podvozek. Tohle auto vůbec nemělo vzniknout.
V případě Peugeotu 1007 Francouzi opětovně prokázali, že mají cit pro netradiční věci. Použit posuvné dveře u vozu segmentu B je dodnes věc nevídaná. Ale současně ukázali, že dost často nadějný koncept neodmyslí.
Elektricky ovládané posuvné dveře byly velmi drahé na výrobu a na servis, navíc nikdy nepatřily mezi nejspolehlivějších. Celkově byl 1007 drahým vozem, základní 1,4 nás stála 379 tisíc Kč. Za takovou cenu se zákazníci už dívali po jiných značkách.
Pontiac Aztek je právem řazen mezi nejošklivější automobily. Původně avantgardní koncept sportovně rekreačního vozu měl být navržen pro extrémní životní styl generace X, ovšem tak nějak selhal ve všech směrech.
Aztek je nejhorším příkladem toho, když o designu rozhoduje vícero lidí.  On také vypadá, jako by jeho jednotlivé části vždy navrhoval někdo jiný. Navíc zpracování bylo mizerné a poháněl ho motor V6, který však byl naladěn na směšný výkon. Jasný propadák.
Volný překlad slova Avantime znamená předběhnout čas, což se Renaultu dokonale povedlo. Ve své době byl Avantime jediným takovým vozem a to bez ohledu na kategorie, či cenu.
Avantime ani po téměř 20 letech neztratil nic ze své přitažlivosti a dnes se řadí k velmi vyhledávaným vozům. Velká škoda, že v době jeho uvedení byl na zákazníky příliš a trh ho nepřijal. Důvodem byla také cenovka 1,5 milionu za vrcholnou verzi 3,0 V6.
Druhým modem, který se Francouzům nepovedl tak, jak čekali, byl Vel Satis. Počátkem 21. století byla až příliš avantgardní.
Nepomohly mu ani na tu dobu špičkové technologie, které jste našli pouze u daleko luxusnějších značek, kde jste za ně museli připlácet. Vel Satis je měl v základu. Také Vel Satis stál okolo 1,5 milionu Kč, což se mnohým zájemcům zdálo příliš.
Škoda Roomster bylo vynikající rodinné auto, které se například u nás prodávalo velmi slušně. Bohužel to nebyl případ také zbytku evropských trhů a na vině byl asymetrický design, který mezi líbivé zrovna nespadá.
Je škoda, že při nákupu nového vozu nemají poradní právo také děti, protože onen podivně vypadající design byl de facto největší předností modelu Roomster. Na to ovšem dokázal přijít pouze člověk, který seděl vzadu a měřil okolo 120 cm…
Společně s Bugatti Veyron je Volkswagen Phaeton tzv. dítětem Ferdinanda Piëcha. Phaeton byl fantastickým autem, skutečným rivalem třídy S, řady 7, Lexusu LS. Problém byl ten, že byl až příliš dobrý, moc se podobal sesterskému Audi A8.