Skvělou pověst si vydobyla zejména svou hbitostí a výbornou ovladatelností.
Zdroj: Viola Procházková
V teplejším období roku je skútr bezkonkurenčním dopravním prostředkem do města i okolí.
Zdroj: Viola Procházková
S motorem do 125 ccm ho může řídit každý, kdo má řidičák na auto.
Zdroj: Viola Procházková
Vespa je klasika, která má miliony fanoušků po celém světě.
Zdroj: Viola Procházková
Příď s charakteristickou „kravatou“ si s žádným jiným strojem nespletete.
Zdroj: Viola Procházková
V retro stylu je vyvedena přístrojová deska i zrcátka.
Zdroj: Viola Procházková
V loňském roce Vespa uvedla edici Color Vibe, kterou můžete mít buď v oranžové nebo bílé, vždy v kombinaci s tyrkysovou.
Zdroj: Viola Procházková
Ráfky kol dostaly kromě výrazné barvy i efektní metalízu.
Zdroj: Viola Procházková
Tyrkysové jsou také stupačky.
Zdroj: Viola Procházková
Pod sedlem se nachází prostorná schránka, kterou otevřete jednoduše stiskem tlačítka.
Zdroj: Viola Procházková
Dovnitř se vejde helma nebo třeba nákup.
Zdroj: Viola Procházková
Přední i zadní světlo je LEDkové.
Zdroj: Viola Procházková
Přístrojový štít ukazuje rychlost, stav nádrže i ujeté kilometry.
Zdroj: Viola Procházková
Benzinový jednoválec poskytuje výkon 8,1 kW.
Zdroj: Viola Procházková
Jednoduché ovládání zvládne každý.
Zdroj: Viola Procházková
Zdroj: Viola Procházková