
Zdroj: Radek Pecák
Označení RS se vrací na mřížku chladiče Fabie
Zdroj: Radek Pecák
Je také na zádi
Zdroj: Radek Pecák
Kola jsou pro asfaltovou verzi osmnáctipalcová, pro šotolinovou patnáctipalcová
Zdroj: Radek Pecák
Výfuk je přiznaný
Zdroj: Radek Pecák
Blatníky jsou samozřejmě kvůli širšímu rozchodu rozšířené
Zdroj: Radek Pecák
Ještě více je to patrné vzadu
Zdroj: Radek Pecák
Zadní spoiler je opravdu mohutný
Zdroj: Radek Pecák
Otvor v kapotě pro přístup vzduchu
Zdroj: Radek Pecák
Světla jsou sériový díl
Zdroj: Radek Pecák
Místo klimatizace je jen otvor nad čelním oknem
Zdroj: Radek Pecák
Zrcátko by v klasickém provozu neobstálo
Zdroj: Radek Pecák
Na volantu přibyly ovládací prvky
Zdroj: Radek Pecák
Prostor sedaček je daleko lépe chráněn proti bočnímu nárazu
Zdroj: Radek Pecák
Výztuh je více a pevnějších než vyžadují předpisy
Zdroj: Radek Pecák
Zařízen pro odvětrávání par z nádrže
Zdroj: Radek Pecák
Samočinný hasicí systém doplňuje klasický přístroj
Zdroj: Radek Pecák
Akumulátorový utahovák má své pevné místo
Zdroj: Radek Pecák
Motor je zbrusu nový
Zdroj: Radek Pecák
Takto vypadá před zabudováním do auta
Zdroj: Radek Pecák
Vozy vznikají v této hale, kde je i spousta pohárů za vítěžství
Zdroj: Radek Pecák
Stará verze Fabie Rally2 se ještě vyrábí, ale po homologaci přijde čas té nové
Zdroj: Radek Pecák
Připomínka loňských úspěchů
Zdroj: Radek Pecák
Ve spolupráci s rakouskou firmou Kreisel začíná vývoj elektrického závoďáku
Zdroj: Radek Pecák