Zdroj: DENÍK/ Martin Divíšek
Do pražského tunelového komplexu Blanka vjeli 19. září první řidiči. Šestikilometrový tunel byl zprovozněn po osmi letech budování a se čtyřletým zpožděním.
Zdroj: Deník/Martin Divíšek
Do pražského tunelového komplexu Blanka vjeli 19. září první řidiči. Šestikilometrový tunel byl zprovozněn po osmi letech budování a se čtyřletým zpožděním.
Zdroj: Deník/Martin Divíšek
Do pražského tunelového komplexu Blanka vjeli 19. září první řidiči. Šestikilometrový tunel byl zprovozněn po osmi letech budování a se čtyřletým zpožděním.
Zdroj: Deník/Martin Divíšek
Do pražského tunelového komplexu Blanka vjeli 19. září první řidiči. Šestikilometrový tunel byl zprovozněn po osmi letech budování a se čtyřletým zpožděním.
Zdroj: Deník/Martin Divíšek
Do pražského tunelového komplexu Blanka vjeli 19. září první řidiči. Šestikilometrový tunel byl zprovozněn po osmi letech budování a se čtyřletým zpožděním.
Zdroj: Deník/Martin Divíšek
Do pražského tunelového komplexu Blanka vjeli 19. září první řidiči. Šestikilometrový tunel byl zprovozněn po osmi letech budování a se čtyřletým zpožděním.
Zdroj: Deník/Martin Divíšek
Do pražského tunelového komplexu Blanka vjeli 19. září první řidiči. Šestikilometrový tunel byl zprovozněn po osmi letech budování a se čtyřletým zpožděním.
Zdroj: Deník/Martin Divíšek
Do pražského tunelového komplexu Blanka vjeli 19. září první řidiči. Šestikilometrový tunel byl zprovozněn po osmi letech budování a se čtyřletým zpožděním.
Zdroj: Deník/Martin Divíšek
Do pražského tunelového komplexu Blanka vjeli 19. září první řidiči. Šestikilometrový tunel byl zprovozněn po osmi letech budování a se čtyřletým zpožděním.
Zdroj: Deník/Martin Divíšek
Do pražského tunelového komplexu Blanka vjeli 19. září první řidiči. Šestikilometrový tunel byl zprovozněn po osmi letech budování a se čtyřletým zpožděním.
Zdroj: Deník/Martin Divíšek
Do pražského tunelového komplexu Blanka vjeli 19. září první řidiči. Šestikilometrový tunel byl zprovozněn po osmi letech budování a se čtyřletým zpožděním.
Zdroj: Deník/Martin Divíšek
Do pražského tunelového komplexu Blanka vjeli 19. září první řidiči. Šestikilometrový tunel byl zprovozněn po osmi letech budování a se čtyřletým zpožděním.
Zdroj: Deník/Martin Divíšek
Do pražského tunelového komplexu Blanka vjeli 19. září první řidiči. Šestikilometrový tunel byl zprovozněn po osmi letech budování a se čtyřletým zpožděním.
Zdroj: Deník/Martin Divíšek
Do pražského tunelového komplexu Blanka vjeli 19. září první řidiči. Šestikilometrový tunel byl zprovozněn po osmi letech budování a se čtyřletým zpožděním.
Zdroj: Deník/Martin Divíšek
Do pražského tunelového komplexu Blanka vjeli 19. září první řidiči. Šestikilometrový tunel byl zprovozněn po osmi letech budování a se čtyřletým zpožděním.
Zdroj: Deník/Martin Divíšek
Do pražského tunelového komplexu Blanka vjeli 19. září první řidiči. Šestikilometrový tunel byl zprovozněn po osmi letech budování a se čtyřletým zpožděním.
Zdroj: Deník/Martin Divíšek
Do pražského tunelového komplexu Blanka vjeli 19. září první řidiči. Šestikilometrový tunel byl zprovozněn po osmi letech budování a se čtyřletým zpožděním.
Zdroj: Deník/Martin Divíšek
Do pražského tunelového komplexu Blanka vjeli 19. září první řidiči. Šestikilometrový tunel byl zprovozněn po osmi letech budování a se čtyřletým zpožděním.
Zdroj: Deník/Martin Divíšek
Do pražského tunelového komplexu Blanka vjeli 19. září první řidiči. Šestikilometrový tunel byl zprovozněn po osmi letech budování a se čtyřletým zpožděním.
Zdroj: Deník/Martin Divíšek
Šibenice na podporu učitelů se vrátila k poště.
Zdroj: Jana Vandlíčková