Galerie: Historie Tatry 111

Tatra 111 ve válečné (vlevo) i poválečné verzi Původní verze kabiny s negativním sklonem čelních skel Modernější verze sedátko na blatníku už poválečné verze nedostaly Krásně zachovalá cisterna v kopřivnickém muzeu Většinou však se dělaly verze valník a sklápěč na podvozky se montovaly i třeba jeřáby Klasická koncepce v detailu Toto je historický snímek podvozku Takto vypadá kabina pod povrchem Takto po oplechování Tuto koncepci pohonného agregátu využívá Tatra dodnes Dobový snímek motoru Exemplář v muzeu a prototyp osmnáctiválce vybavení kabiny bylo opravdu jen účelné přístrojových ukazatelů minimum a volant samozřejmě obrovský Ve dveřích byl prostor pro lékárničku Ukazatele směru v této podobě zůstaly po celou dobu výroby Tatra 128 byl odvozeným čtyřkolovým typem Autobus s osmiválcovým motorem Tatra Dumpcar Dobový snímek Tatry 111 Dobový snímek Tatry 111 Dobový snímek Tatry 111 Dobový snímek Tatry 111 Dobový snímek Tatry 111 Dobový snímek Tatry 111 Dvě Tatry 111 v muzeu v Kopřivnici