Deník
1/32 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Tatra 111 ve válečné (vlevo) i poválečné verzi
Popis

Tatra 111 ve válečné (vlevo) i poválečné verzi

Zdroj: Radek Pecák

Původní verze kabiny s negativním sklonem čelních skel
Popis

Původní verze kabiny s negativním sklonem čelních skel

Zdroj: Radek Pecák

Modernější verze
Popis

Modernější verze

Zdroj: Radek Pecák

sedátko na blatníku
Popis

sedátko na blatníku

Zdroj: Radek Pecák

už poválečné verze nedostaly
Popis

už poválečné verze nedostaly

Zdroj: Radek Pecák

Krásně zachovalá cisterna v kopřivnickém muzeu
Popis

Krásně zachovalá cisterna v kopřivnickém muzeu

Zdroj: Radek Pecák

Většinou však se dělaly verze valník a sklápěč
Popis

Většinou však se dělaly verze valník a sklápěč

Zdroj: Radek Pecák

na podvozky se montovaly i třeba jeřáby
Popis

na podvozky se montovaly i třeba jeřáby

Zdroj: Radek Pecák

Klasická koncepce v detailu
Popis

Klasická koncepce v detailu

Zdroj: Radek Pecák

Toto je historický snímek podvozku
Popis

Toto je historický snímek podvozku

Zdroj: Muzeum nákladních automobilů Kopřivnice

Takto vypadá kabina pod povrchem
Popis

Takto vypadá kabina pod povrchem

Zdroj: Radek Pecák

Takto po oplechování
Popis

Takto po oplechování

Zdroj: Radek Pecák

Tuto koncepci pohonného agregátu využívá Tatra dodnes
Popis

Tuto koncepci pohonného agregátu využívá Tatra dodnes

Zdroj: Radek Pecák

Dobový snímek motoru
Popis

Dobový snímek motoru

Zdroj: Muzeum nákladních automobilů Kopřivnice

Exemplář v muzeu
Popis

Exemplář v muzeu

Zdroj: Radek Pecák

a prototyp osmnáctiválce
Popis

a prototyp osmnáctiválce

Zdroj: Radek Pecák

vybavení kabiny bylo opravdu jen účelné
Popis

vybavení kabiny bylo opravdu jen účelné

Zdroj: Radek Pecák

přístrojových ukazatelů minimum
Popis

přístrojových ukazatelů minimum

Zdroj: Radek Pecák

a volant samozřejmě obrovský
Popis

a volant samozřejmě obrovský

Zdroj: Radek Pecák

Ve dveřích byl prostor pro lékárničku
Popis

Ve dveřích byl prostor pro lékárničku

Zdroj: Radek Pecák

Ukazatele směru v této podobě zůstaly po celou dobu výroby
Popis

Ukazatele směru v této podobě zůstaly po celou dobu výroby

Zdroj: Radek Pecák

Tatra 128 byl odvozeným čtyřkolovým typem
Popis

Tatra 128 byl odvozeným čtyřkolovým typem

Zdroj: Radek Pecák

Autobus s osmiválcovým motorem Tatra
Popis

Autobus s osmiválcovým motorem Tatra

Zdroj: Radek Pecák

Dumpcar
Popis

Dumpcar

Zdroj: Radek Pecák

Dobový snímek Tatry 111
Popis

Dobový snímek Tatry 111

Zdroj: Muzeum nákladních automobilů Kopřivnice

Dobový snímek Tatry 111
Popis

Dobový snímek Tatry 111

Zdroj: Muzeum nákladních automobilů Kopřivnice

Dobový snímek Tatry 111
Popis

Dobový snímek Tatry 111

Zdroj: Muzeum nákladních automobilů Kopřivnice

Dobový snímek Tatry 111
Popis

Dobový snímek Tatry 111

Zdroj: Muzeum nákladních automobilů Kopřivnice

Dobový snímek Tatry 111
Popis

Dobový snímek Tatry 111

Zdroj: Muzeum nákladních automobilů Kopřivnice

Dobový snímek Tatry 111
Popis

Dobový snímek Tatry 111

Zdroj: Muzeum nákladních automobilů Kopřivnice

Dvě Tatry 111 v muzeu v Kopřivnici
Popis

Dvě Tatry 111 v muzeu v Kopřivnici

Zdroj: Muzeum nákladních automobilů Kopřivnice

Doporučujeme vám
Nový Renault Espace

Nový Espace v jiném pojetí. Renault posunul tento model více do světa SUV

Permakulturní zahrada je místo, kde není potřeba velkých zásahů člověka.

S minimem práce parádní sklizeň. Permakulturní zahrada vás může ohromit

Jakub Halouzka z Moravského Yacht Klubu vyhrál Europa Cup třídy ILCA 6 ve Slovinsku.

Startovalo se, i když nad Koperem létaly blesky, líčí vítězný jachtař Halouzka

Systém Argos odhalí kromě neplatné dálniční známky i to, zda má auto platnou technickou, jestli je pojištěné, či je v registru dlužníků.

Elektronické dálniční známky: kde je můžete koupit a ověřit jejich platnost

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka
Tatra 111 ve válečné (vlevo) i poválečné verzi
Původní verze kabiny s negativním sklonem čelních skel
Modernější verze
sedátko na blatníku
už poválečné verze nedostaly
Krásně zachovalá cisterna v kopřivnickém muzeu
Většinou však se dělaly verze valník a sklápěč
na podvozky se montovaly i třeba jeřáby
Klasická koncepce v detailu
Toto je historický snímek podvozku
Takto vypadá kabina pod povrchem
Takto po oplechování
Tuto koncepci pohonného agregátu využívá Tatra dodnes
Dobový snímek motoru
Exemplář v muzeu
a prototyp osmnáctiválce
vybavení kabiny bylo opravdu jen účelné
přístrojových ukazatelů minimum
a volant samozřejmě obrovský
Ve dveřích byl prostor pro lékárničku
Ukazatele směru v této podobě zůstaly po celou dobu výroby
Tatra 128 byl odvozeným čtyřkolovým typem
Autobus s osmiválcovým motorem Tatra
Dumpcar
Dobový snímek Tatry 111
Dobový snímek Tatry 111
Dobový snímek Tatry 111
Dobový snímek Tatry 111
Dobový snímek Tatry 111
Dobový snímek Tatry 111
Dvě Tatry 111 v muzeu v Kopřivnici