
Tatra 111 ve válečné (vlevo) i poválečné verzi
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Modernější verze
Zdroj: Radek Pecák
sedátko na blatníku
Zdroj: Radek Pecák
už poválečné verze nedostaly
Zdroj: Radek Pecák
Krásně zachovalá cisterna v kopřivnickém muzeu
Zdroj: Radek Pecák
Většinou však se dělaly verze valník a sklápěč
Zdroj: Radek Pecák
na podvozky se montovaly i třeba jeřáby
Zdroj: Radek Pecák
Klasická koncepce v detailu
Zdroj: Radek Pecák
Toto je historický snímek podvozku
Zdroj: Muzeum nákladních automobilů Kopřivnice
Takto vypadá kabina pod povrchem
Zdroj: Radek Pecák
Takto po oplechování
Zdroj: Radek Pecák
Tuto koncepci pohonného agregátu využívá Tatra dodnes
Zdroj: Radek Pecák
Dobový snímek motoru
Zdroj: Muzeum nákladních automobilů Kopřivnice
Exemplář v muzeu
Zdroj: Radek Pecák
a prototyp osmnáctiválce
Zdroj: Radek Pecák
vybavení kabiny bylo opravdu jen účelné
Zdroj: Radek Pecák
přístrojových ukazatelů minimum
Zdroj: Radek Pecák
a volant samozřejmě obrovský
Zdroj: Radek Pecák
Ve dveřích byl prostor pro lékárničku
Zdroj: Radek Pecák
Ukazatele směru v této podobě zůstaly po celou dobu výroby
Zdroj: Radek Pecák
Tatra 128 byl odvozeným čtyřkolovým typem
Zdroj: Radek Pecák
Autobus s osmiválcovým motorem Tatra
Zdroj: Radek Pecák
Dumpcar
Zdroj: Radek Pecák
Dobový snímek Tatry 111
Zdroj: Muzeum nákladních automobilů Kopřivnice
Dobový snímek Tatry 111
Zdroj: Muzeum nákladních automobilů Kopřivnice
Dobový snímek Tatry 111
Zdroj: Muzeum nákladních automobilů Kopřivnice
Dobový snímek Tatry 111
Zdroj: Muzeum nákladních automobilů Kopřivnice
Dobový snímek Tatry 111
Zdroj: Muzeum nákladních automobilů Kopřivnice
Dobový snímek Tatry 111
Zdroj: Muzeum nákladních automobilů Kopřivnice
Dvě Tatry 111 v muzeu v Kopřivnici
Zdroj: Muzeum nákladních automobilů Kopřivnice