Zdroj: Deník/Radek Pecák
Detailní pohled na víko kufru
Zdroj: Deník/Radek Pecák
V logu bylo písmeno Z
Zdroj: Deník/Radek Pecák
V Jugoslávii označení 101, jinde 1100
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Interiér po modernizaci
Zdroj: Deník/Radek Pecák
Auto bylo dobře využitelné
Zdroj: Deník/Radek Pecák-archiv
Zde kompletní rozměry
Zdroj: Deník/Radek Pecák-archiv
Dobový prospekt
Zdroj: Deník/Radek Pecák-archiv
Pro srovnání originální snímek první verze Fiatu 128
Zdroj: Se svolením Fiat
Model Yugo 45
Zdroj: Deník/Radek Pecák-archiv
a prospekt na stejný vůz
Zdroj: Deník/Radek Pecák-archiv
Zastava začínala s modelem 600
Zdroj: Deník/Radek Pecák-archiv
Jednu dobu se dělaly i větší typy 1300 a 1500
Zdroj: Deník/Radek Pecák-archiv
Posledním pokusem o moderní vůz byla Florida
Zdroj: Deník/Radek Pecák-archiv