Galerie: Koncepce Tatra slaví 100 let

Tatra 11 v muzeu nákladních automobilů v Kopřivnici Tatra 11 bylo jednoduché auto Tento kousek v muzeu nákladních Tater je skvěle renovovaný Centrální nosná roura prochází interiér To je závodní speciál odvozený od Tatry 11 V muzeu osobních Tater mají limuzínu v původním stav Černý lak byl opravován jen místy Interiér je prakticky úplně původní Stejně jako logo na oprýskaném laku Karosérie byly tehdy samozřejmě dřevěné Toto je Tatra 12 a toto Tatra 30 Tatra 70 byla luxusní vůz se šestiválcem Názorná ukázka koncepce Tatra a dřevěné osobní karosérie Předtím používala Tatra tyto podvozky Toto je Ledwinkova koncepce zpředu a zezadu První náklaďáček vzniklý z Tatry 12 Brzy vznikaly i třínápravové lehké užitkové Tatry Tatra 26/30 Tatra 111 už je samozřejmě těžký nákladní vůz Modernizovaná koncepce v případě Tatry 138 Přehled jednotlivých vývojových fází Tatry 138 a 148 v reálu Tatra 815 v provedení vítězného dakarského speciálu Expediční Tatra 815 Tato Tatra s jinou koncepcí se nerealizovala Poslední významná změna koncepce Koncepce třeba u Tatry Phoenix zajišťuje podstatně větší rychlost při projíždění náročným terénem Proto ji vyhledávají také vojáci