Tatra 11 v muzeu nákladních automobilů v Kopřivnici
Zdroj: Radek Pecák
Tatra 11 bylo jednoduché auto
Zdroj: Radek Pecák
Tento kousek v muzeu nákladních Tater je skvěle renovovaný
Zdroj: Radek Pecák
Centrální nosná roura prochází interiér
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
V muzeu osobních Tater mají limuzínu v původním stav
Zdroj: Radek Pecák
Černý lak byl opravován jen místy
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je prakticky úplně původní
Zdroj: Radek Pecák
Stejně jako logo na oprýskaném laku
Zdroj: Radek Pecák
Karosérie byly tehdy samozřejmě dřevěné
Zdroj: Radek Pecák
Toto je Tatra 12
Zdroj: Radek Pecák
a toto Tatra 30
Zdroj: Radek Pecák
Tatra 70 byla luxusní vůz se šestiválcem
Zdroj: Radek Pecák
Názorná ukázka koncepce Tatra a dřevěné osobní karosérie
Zdroj: Radek Pecák
Předtím používala Tatra tyto podvozky
Zdroj: Radek Pecák
Toto je Ledwinkova koncepce zpředu
Zdroj: Radek Pecák
a zezadu
Zdroj: Radek Pecák
První náklaďáček vzniklý z Tatry 12
Zdroj: Radek Pecák
Brzy vznikaly i třínápravové lehké užitkové Tatry
Zdroj: Radek Pecák
Tatra 26/30
Zdroj: Radek Pecák
Tatra 111 už je samozřejmě těžký nákladní vůz
Zdroj: Radek Pecák
Modernizovaná koncepce v případě Tatry 138
Zdroj: Radek Pecák
Přehled jednotlivých vývojových fází
Zdroj: Radek Pecák
Tatry 138 a 148 v reálu
Zdroj: Radek Pecák
Tatra 815 v provedení vítězného dakarského speciálu
Zdroj: Radek Pecák
Expediční Tatra 815
Zdroj: Radek Pecák
Tato Tatra s jinou koncepcí se nerealizovala
Zdroj: Radek Pecák
Poslední významná změna koncepce
Zdroj: Radek Pecák
Koncepce třeba u Tatry Phoenix zajišťuje podstatně větší rychlost při projíždění náročným terénem
Zdroj: Radek Pecák
Proto ji vyhledávají také vojáci
Zdroj: Tatra Trucks
Zdroj: Radek Pecák