Galerie: Kvůli suchu nemohla v čele historického vlaku jet parní lokomotiva. Zaskočit musela dieseleketrická

Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. „Pára“ nejela kvůli suchu, cestující testovali dřevěné lavice Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině. Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.