Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
„Pára“ nejela kvůli suchu, cestující testovali dřevěné lavice
Zdroj: Deník/Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová
Historický vlak se musel obejít bez parní lokomotivy, z Nového Města ho zpět do Brna táhla dieselelektrická lokomotiva typu T 466. Vyráběly se v letech 1971–1979 v Turčianských strojírnách ve slovenském Martině.
Zdroj: Deník / Lenka Mašová