Zdroj: archiv
Audi A6 3,0 TDI Avant quattro lze dnes pořídit za zlomek jeho půvoidní ceny. V průměru si po deseti letech drží 15 % původní ceny.
Zdroj: Audi
Nejhůře na tom jsou vlajkové lodi. PO deseti letech udrží sotva desetinu původní ceny. A to nezohledňujeme příplatkovou výbavu.
Zdroj: Audi
Zdroj: Audi
Přestože v základu stály téměř stejně, manažerské kombi ztrácí na ceně rychleji.
Zdroj: BMW
Luxusní limuzíny klesají na ceně nejvíce.
Zdroj: BMW
Nejoblíbenější třílitrový turbodiesel v silnějším provedení 3,0 sd se v roce 2008 pohyboval těsně pod hranicí 1,5 milionů korun.
Zdroj: BMW
Mercedes třídy E Combi byl v roce 2008 v základní výbavě jen o máolevnější, než ML. Pokles ceny je u něj výraznější. Nejlevnější kousky 320 CDI Combi 4Matic stojí to samé, co slušné MBčko - 100 tisíc Kč...
Zdroj: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz ML patří mezi zakladatele segmentu luxusních SUV.
Zdroj: Mercedes-Benz
Nejlevnější jsou vždy základní motorizace. V případě Mercedesu třídy S to je S350. I v jeho případě je zůstatková hodnota zhruba na 10 %.
Zdroj: Mercedes-Benz