Deník
14/23 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Popis

Zdroj: archiv redakce

První prototy motorové tříkolky zvaný "Ryba"
Popis

První prototy motorové tříkolky zvaný "Ryba"

Zdroj: Archiv redakce

Poválečný prototyt OS-KAR
Popis

Poválečný prototyt OS-KAR

Zdroj: Radek Pecák

Byl poháněn "stabilním" motorem
Popis

Byl poháněn "stabilním" motorem

Zdroj: Radek Pecák

Mojmír Stránský za volantem
Popis

Mojmír Stránský za volantem

Zdroj: Archiv redakce

Tříkolky před závodem v Parníku
Popis

Tříkolky před závodem v Parníku

Zdroj: Archiv redakce

Velorex Oskar 54 z roku 1955
Popis

Velorex Oskar 54 z roku 1955

Zdroj: Radek Pecák

Má typické větrací otvory
Popis

Má typické větrací otvory

Zdroj: Radek Pecák

Velorex 16/250 z roku 1959
Popis

Velorex 16/250 z roku 1959

Zdroj: Radek Pecák

Toto je typ 16/175
Popis

Toto je typ 16/175

Zdroj: Radek Pecák

A toto již 16/350 z roku 1969. Těch se vyrobilo bezmála 10 tisíc kousků.
Popis

A toto již 16/350 z roku 1969. Těch se vyrobilo bezmála 10 tisíc kousků.

Zdroj: Radek Pecák

Dobové záběry ukazují velký podíl ruční práce
Popis

Dobové záběry ukazují velký podíl ruční práce

Zdroj: Archiv redakce

Koženková karosérie měla výhody i nevýhody
Popis

Koženková karosérie měla výhody i nevýhody

Zdroj: Archiv redakce

Ročně se dělalo i přes tisíc kusů
Popis

Ročně se dělalo i přes tisíc kusů

Zdroj: Archiv redakce

Posledním typem byl čtyřkolový "435"
Popis

Posledním typem byl čtyřkolový "435"

Zdroj: Radek Pecák

Mojmír Stránský se snažil prosadit laminátové vozidlo
Popis

Mojmír Stránský se snažil prosadit laminátové vozidlo

Zdroj: Radek Pecák

I s koly vlastní konstrukce
Popis

I s koly vlastní konstrukce

Zdroj: Radek Pecák

Zde jsou oba bratři
Popis

Zde jsou oba bratři

Zdroj: Radek Pecák

Toto je snímek z pohřbu Františka z roku 1954
Popis

Toto je snímek z pohřbu Františka z roku 1954

Zdroj: Archiv redakce

Dnes jsou často Velorexy zrenovovány do naprosto bezvadného stavu
Popis

Dnes jsou často Velorexy zrenovovány do naprosto bezvadného stavu

Zdroj: Radek Pecák

Včetně motorového prostoru
Popis

Včetně motorového prostoru

Zdroj: Radek Pecák

Tento Velorex 1960 měl nahradit tříkolku již v šedesátých letech
Popis

Tento Velorex 1960 měl nahradit tříkolku již v šedesátých letech

Zdroj: Radek Pecák

Nejnovější galerie
Seriál Krok za krokem už se pokračování nedočkal.

Kultovní seriály devadesátek: Co dělají herci z Krok za krokem nebo Esmeraldy

Ivan Schranz slaví branku do sítě Panathinaikosu.

Soupeř s podporou z nebes. Na slávisty čeká obrana vyztužená zázračnou Madonou

Kersti Kaljulaidová.

Lež o estonské prezidentce se stále šíří. Sdílel ji i europoslanec Ivan David

Spisovatelka a autorka knihy S orlem na zádech Iva Pekárková

Většina obětí moderních otrokářů si nepřála být zachráněna, říká Iva Pekárková

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka
První prototy motorové tříkolky zvaný "Ryba"
Poválečný prototyt OS-KAR
Byl poháněn "stabilním" motorem
Mojmír Stránský za volantem
Tříkolky před závodem v Parníku
Velorex Oskar 54 z roku 1955
Má typické větrací otvory
Velorex 16/250 z roku 1959
Toto je typ 16/175
A toto již 16/350 z roku 1969. Těch se vyrobilo bezmála 10 tisíc kousků.
Dobové záběry ukazují velký podíl ruční práce
Koženková karosérie měla výhody i nevýhody
Ročně se dělalo i přes tisíc kusů
Posledním typem byl čtyřkolový "435"
Mojmír Stránský se snažil prosadit laminátové vozidlo
I s koly vlastní konstrukce
Zde jsou oba bratři
Toto je snímek z pohřbu Františka z roku 1954
Dnes jsou často Velorexy zrenovovány do naprosto bezvadného stavu
Včetně motorového prostoru
Tento Velorex 1960 měl nahradit tříkolku již v šedesátých letech