Deník
6/23 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Popis

Zdroj: archiv redakce

První prototy motorové tříkolky zvaný "Ryba"
Popis

První prototy motorové tříkolky zvaný "Ryba"

Zdroj: Archiv redakce

Poválečný prototyt OS-KAR
Popis

Poválečný prototyt OS-KAR

Zdroj: Radek Pecák

Byl poháněn "stabilním" motorem
Popis

Byl poháněn "stabilním" motorem

Zdroj: Radek Pecák

Mojmír Stránský za volantem
Popis

Mojmír Stránský za volantem

Zdroj: Archiv redakce

Tříkolky před závodem v Parníku
Popis

Tříkolky před závodem v Parníku

Zdroj: Archiv redakce

Velorex Oskar 54 z roku 1955
Popis

Velorex Oskar 54 z roku 1955

Zdroj: Radek Pecák

Má typické větrací otvory
Popis

Má typické větrací otvory

Zdroj: Radek Pecák

Velorex 16/250 z roku 1959
Popis

Velorex 16/250 z roku 1959

Zdroj: Radek Pecák

Toto je typ 16/175
Popis

Toto je typ 16/175

Zdroj: Radek Pecák

A toto již 16/350 z roku 1969. Těch se vyrobilo bezmála 10 tisíc kousků.
Popis

A toto již 16/350 z roku 1969. Těch se vyrobilo bezmála 10 tisíc kousků.

Zdroj: Radek Pecák

Dobové záběry ukazují velký podíl ruční práce
Popis

Dobové záběry ukazují velký podíl ruční práce

Zdroj: Archiv redakce

Koženková karosérie měla výhody i nevýhody
Popis

Koženková karosérie měla výhody i nevýhody

Zdroj: Archiv redakce

Ročně se dělalo i přes tisíc kusů
Popis

Ročně se dělalo i přes tisíc kusů

Zdroj: Archiv redakce

Posledním typem byl čtyřkolový "435"
Popis

Posledním typem byl čtyřkolový "435"

Zdroj: Radek Pecák

Mojmír Stránský se snažil prosadit laminátové vozidlo
Popis

Mojmír Stránský se snažil prosadit laminátové vozidlo

Zdroj: Radek Pecák

I s koly vlastní konstrukce
Popis

I s koly vlastní konstrukce

Zdroj: Radek Pecák

Zde jsou oba bratři
Popis

Zde jsou oba bratři

Zdroj: Radek Pecák

Toto je snímek z pohřbu Františka z roku 1954
Popis

Toto je snímek z pohřbu Františka z roku 1954

Zdroj: Archiv redakce

Dnes jsou často Velorexy zrenovovány do naprosto bezvadného stavu
Popis

Dnes jsou často Velorexy zrenovovány do naprosto bezvadného stavu

Zdroj: Radek Pecák

Včetně motorového prostoru
Popis

Včetně motorového prostoru

Zdroj: Radek Pecák

Tento Velorex 1960 měl nahradit tříkolku již v šedesátých letech
Popis

Tento Velorex 1960 měl nahradit tříkolku již v šedesátých letech

Zdroj: Radek Pecák

Nejnovější galerie
Kersti Kaljulaidová.

Lež o estonské prezidentce se stále šíří. Sdílel ji i europoslanec Ivan David

Spisovatelka a autorka knihy S orlem na zádech Iva Pekárková

Většina obětí moderních otrokářů si nepřála být zachráněna, říká Iva Pekárková

Roman a Martin sní o tom, že by je hudba mohla dostat z ghetta za lepším životem.
Přehrát video

Kluci z ghetta sní o hudební kariéře. Studio staví ve staré vile mezi paneláky

Hospůdku Kamčatka v malé vesničce Kamenice na Sokolovsku – na úpatí Slavkovského lesa – oživuje provozovatel Martin Tuch. V porovnání se starou provozovnou má dnes Kamčatka dvojnásobné prodeje piv. A to díky novým hostům – turistům i kolemjdoucím
Přehrát video

Jak nastartovat vesnickou hospodu? Provozovatel Kamčatky jde příkladem

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka
První prototy motorové tříkolky zvaný "Ryba"
Poválečný prototyt OS-KAR
Byl poháněn "stabilním" motorem
Mojmír Stránský za volantem
Tříkolky před závodem v Parníku
Velorex Oskar 54 z roku 1955
Má typické větrací otvory
Velorex 16/250 z roku 1959
Toto je typ 16/175
A toto již 16/350 z roku 1969. Těch se vyrobilo bezmála 10 tisíc kousků.
Dobové záběry ukazují velký podíl ruční práce
Koženková karosérie měla výhody i nevýhody
Ročně se dělalo i přes tisíc kusů
Posledním typem byl čtyřkolový "435"
Mojmír Stránský se snažil prosadit laminátové vozidlo
I s koly vlastní konstrukce
Zde jsou oba bratři
Toto je snímek z pohřbu Františka z roku 1954
Dnes jsou často Velorexy zrenovovány do naprosto bezvadného stavu
Včetně motorového prostoru
Tento Velorex 1960 měl nahradit tříkolku již v šedesátých letech