
Tomuto autobusu je přesně padesát let. A je zcela původní
Zdroj: Tereza z Kamýka
Autobus vyjíždí zpravidla od dubna do října
Zdroj: Tereza z Kamýka
Cílem jsou české památky
Zdroj: Tereza z Kamýka
Posádku tvoří jako v dávných časech řidič a průvodčí
Zdroj: Jadviga Photo
Legendární autobus a legendární hrad
Zdroj: Tereza z Kamýka
Krásný je i při pohledu z výšky
Zdroj: Tereza z Kamýka
i ve venkovské krajině
Zdroj: Tereza z Kamýka
Projede i po ne zrovna ideálních cestách
Zdroj: Tereza z Kamýka
Něco pro milovníky nostalgie
Zdroj: Tereza z Kamýka
Autobus má svoji vlastní garáž
Zdroj: Radek Pecák
Zavazadlový prostor vyplňuje rezerva a žebřík pro přístup na střechu
Zdroj: Radek Pecák
Jedna ze dvou jednotek topení
Zdroj: Radek Pecák
Toto je autobus v linkové verzi
Zdroj: Radek Pecák
Na "pětce" vzadu není zrovna pohodlno
Zdroj: Radek Pecák
Na kolech to "houpalo"
Zdroj: Radek Pecák
Většina sedaček má ještě původní koženku. Ta již ale věkem praská
Zdroj: Radek Pecák
Původní jsou také čísla na sedačkách
Zdroj: Radek Pecák
A celý interiér vpředu
Zdroj: Radek Pecák
Jen sedačka řidiče je vyměněná
Zdroj: Radek Pecák
Stejně jako koženka na palubní desce
Zdroj: Radek Pecák
Výbavou autobusu je rovněž brašna průvodčí
Zdroj: Radek Pecák
A dobové uniformy
Zdroj: Radek Pecák
Tento originální nápis je vzácností
Zdroj: Radek Pecák
I tento
Zdroj: Radek Pecák
Dnes již se okna v nouzi rozbíjejí...
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Takto bylo možné kapacitu sedících cestujících navýšit
Zdroj: Radek Pecák
Malá příruční zavazadla se odkládala sem
Zdroj: Radek Pecák
A když chtěl zadní cestující vystoupit, tak bylo možné prostřední sedák odklopit
Zdroj: Radek Pecák
Pod obřím krytem vpředu
Zdroj: Radek Pecák
se ukrývá dieselový šestiválec
Zdroj: Radek Pecák
Vlastník autobusu má v garáži připravený i rezervní plně funkční
Zdroj: Radek Pecák
RTO je připraveno svézt další pasažéry
Zdroj: Radek Pecák
Časem prý bude možné připojit také zrenovovaný přívěs
Zdroj: Radek Pecák