
Modernizace D1.
Zdroj: Deník/Jaroslav Loskot
Modernizace D1 od Prahy do Brna
Zdroj: Deník/Martin Singr
Úsek "déjedničky" u Jažlovic před Prahou patří k nejnebezpečnějším. Za uplynulé dva roky se zde stalo 221 nehod
Zdroj: Deník/Michal Bílek
D1 je nejstarší, nejdelší a nejvytíženější dálnicí v republice
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR
Modernizace D1 od Prahy do Brna
Zdroj: Deník/Martin Singr
D1 je nejstarší, nejdelší a nejvytíženější dálnicí v republice
Zdroj: Deník/Jana Kudrhaltová
Zatím nejnovějším úsekem na dálnici D1 je spojnice Přerova s Lipníkem nad Bečvou
Zdroj: Deník/Jiří Kopáč
Dne 2. května 1939 se řidiči dočkali. Stavba české dálnice byla zahájena. Nápis "Dálnice - národní cesta" vyjadřuje vědomí hospodářské a technické síly českého národa i při ztrátě samostatnosti
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR
Na snímku je rozestavěný úsek na D1 u Speřic na Pelhřimovsku
Zdroj: Deník/Jana Kudrhaltová
Právě tady začínala 8. září 1967 slavnostně výstavba první dálnice u nás. Na nultý kilometrovník poklepávali tehdejší ministr dopravy Alois Indra či ministr vnitra Josef Kudrna
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR
Dne 8. září 1967 byla výstavba dálnice v Československu obnovena
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR
Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR
Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR
Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR
Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR
Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR
Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR
Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR
Slavnostní otevření prvního dokončeného úseku D1 z Prahy do Mirošovic. Pásku 12. července 1971 přestřihl náměstek předsedy vlády Čestmír Gregor
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR
Slavnostní otevření prvního dokončeného úseku D1 z Prahy do Mirošovic. Pásku 12. července 1971 přestřihl náměstek předsedy vlády Čestmír Gregor
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR
Výstavba ubytovacího tábora pro dělníky na stavbě dálnice u Lokte. Stavební firmy připravily ubytování pro 600 dělníků potřebných i přes masivní nasazení techniky na pětikilometrový úsek dálnice
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR
Jeden z nejnebezpečnějších úseků, kde se stává řada nehod, je u Velkého Meziříčí na Vysočině
Zdroj: Deník/Jana Kudrhaltová
Historické snímky ze stavby dálnice D1
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR
Historické snímky ze stavby dálnice D1
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR
Historické snímky ze stavby dálnice D1
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR
Historické snímky ze stavby dálnice D1
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR
Historické snímky ze stavby dálnice D1
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR
Historické snímky ze stavby dálnice D1
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR
Historické snímky ze stavby dálnice D1
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR
Historické snímky ze stavby dálnice D1
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR
Historické snímky ze stavby dálnice D1
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR
Historické snímky ze stavby dálnice D1
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR
Historické snímky ze stavby dálnice D1
Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR