Deník
33/35 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Modernizace D1.
Popis

Modernizace D1.

Zdroj: Deník/Jaroslav Loskot

Modernizace D1 od Prahy do Brna
Popis

Modernizace D1 od Prahy do Brna

Zdroj: Deník/Martin Singr

Úsek "déjedničky" u Jažlovic před Prahou patří k nejnebezpečnějším. Za uplynulé dva roky se zde stalo 221 nehod
Popis

Úsek "déjedničky" u Jažlovic před Prahou patří k nejnebezpečnějším. Za uplynulé dva roky se zde stalo 221 nehod

Zdroj: Deník/Michal Bílek

D1 je nejstarší, nejdelší a nejvytíženější dálnicí v republice
Popis

D1 je nejstarší, nejdelší a nejvytíženější dálnicí v republice

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Modernizace D1 od Prahy do Brna
Popis

Modernizace D1 od Prahy do Brna

Zdroj: Deník/Martin Singr

D1 je nejstarší, nejdelší a nejvytíženější dálnicí v republice
Popis

D1 je nejstarší, nejdelší a nejvytíženější dálnicí v republice

Zdroj: Deník/Jana Kudrhaltová

Zatím nejnovějším úsekem na dálnici D1 je spojnice Přerova s Lipníkem nad Bečvou
Popis

Zatím nejnovějším úsekem na dálnici D1 je spojnice Přerova s Lipníkem nad Bečvou

Zdroj: Deník/Jiří Kopáč

Dne 2. května 1939 se řidiči dočkali. Stavba české dálnice byla zahájena. Nápis "Dálnice - národní cesta" vyjadřuje vědomí hospodářské a technické síly českého národa i při ztrátě samostatnosti
Popis

Dne 2. května 1939 se řidiči dočkali. Stavba české dálnice byla zahájena. Nápis "Dálnice - národní cesta" vyjadřuje vědomí hospodářské a technické síly českého národa i při ztrátě samostatnosti

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Na snímku je rozestavěný úsek na D1 u Speřic na Pelhřimovsku
Popis

Na snímku je rozestavěný úsek na D1 u Speřic na Pelhřimovsku

Zdroj: Deník/Jana Kudrhaltová

Právě tady začínala 8. září 1967 slavnostně výstavba první dálnice u nás. Na nultý kilometrovník poklepávali tehdejší ministr dopravy Alois Indra či ministr vnitra Josef Kudrna
Popis

Právě tady začínala 8. září 1967 slavnostně výstavba první dálnice u nás. Na nultý kilometrovník poklepávali tehdejší ministr dopravy Alois Indra či ministr vnitra Josef Kudrna

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Dne 8. září 1967 byla výstavba dálnice v Československu obnovena
Popis

Dne 8. září 1967 byla výstavba dálnice v Československu obnovena

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století
Popis

Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století
Popis

Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století
Popis

Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století
Popis

Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století
Popis

Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století
Popis

Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století
Popis

Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Slavnostní otevření prvního dokončeného úseku D1 z Prahy do Mirošovic. Pásku 12. července 1971 přestřihl náměstek předsedy vlády Čestmír Gregor
Popis

Slavnostní otevření prvního dokončeného úseku D1 z Prahy do Mirošovic. Pásku 12. července 1971 přestřihl náměstek předsedy vlády Čestmír Gregor

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Slavnostní otevření prvního dokončeného úseku D1 z Prahy do Mirošovic. Pásku 12. července 1971 přestřihl náměstek předsedy vlády Čestmír Gregor
Popis

Slavnostní otevření prvního dokončeného úseku D1 z Prahy do Mirošovic. Pásku 12. července 1971 přestřihl náměstek předsedy vlády Čestmír Gregor

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Výstavba ubytovacího tábora pro dělníky na stavbě dálnice u Lokte. Stavební firmy připravily ubytování pro 600 dělníků potřebných i přes masivní nasazení techniky na pětikilometrový úsek dálnice
Popis

Výstavba ubytovacího tábora pro dělníky na stavbě dálnice u Lokte. Stavební firmy připravily ubytování pro 600 dělníků potřebných i přes masivní nasazení techniky na pětikilometrový úsek dálnice

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Jeden z nejnebezpečnějších úseků, kde se stává řada nehod, je u Velkého Meziříčí na Vysočině
Popis

Jeden z nejnebezpečnějších úseků, kde se stává řada nehod, je u Velkého Meziříčí na Vysočině

Zdroj: Deník/Jana Kudrhaltová

Historické snímky ze stavby dálnice D1
Popis

Historické snímky ze stavby dálnice D1

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Historické snímky ze stavby dálnice D1
Popis

Historické snímky ze stavby dálnice D1

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Historické snímky ze stavby dálnice D1
Popis

Historické snímky ze stavby dálnice D1

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Historické snímky ze stavby dálnice D1
Popis

Historické snímky ze stavby dálnice D1

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Historické snímky ze stavby dálnice D1
Popis

Historické snímky ze stavby dálnice D1

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Historické snímky ze stavby dálnice D1
Popis

Historické snímky ze stavby dálnice D1

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Historické snímky ze stavby dálnice D1
Popis

Historické snímky ze stavby dálnice D1

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Historické snímky ze stavby dálnice D1
Popis

Historické snímky ze stavby dálnice D1

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Historické snímky ze stavby dálnice D1
Popis

Historické snímky ze stavby dálnice D1

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Historické snímky ze stavby dálnice D1
Popis

Historické snímky ze stavby dálnice D1

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Historické snímky ze stavby dálnice D1
Popis

Historické snímky ze stavby dálnice D1

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Historické snímky ze stavby dálnice D1
Popis

Historické snímky ze stavby dálnice D1

Zdroj: se svolením Ředitelství silnic a dálnic ČR

Doporučujeme vám
Prezident Petr Pavel
Přehrát video

Petr Pavel: Plná Letná mi nevadí, útok na ukrajinskou vlajku ano

David Pastrňák v dresu Bostonu slaví gól.

Speciální moment, řekl k překonání mety Pastrňák. Boston se přiblížil k rekordu

Ministr životního prostředí Petr Hladík a generální ředitel HZS Vladimír Vlček navštívili České Švýcarsko.
Přehrát video

Stát si pronajme dva vrtulníky, mají pomoci s lesními požáry. Přibude i strážců

Casey Schouten.

Oslava? Ještě ne. Naše práce není dokončena, uvedl Schouten po postupu přes Orly

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka
Modernizace D1.
Modernizace D1 od Prahy do Brna
Úsek "déjedničky" u Jažlovic před Prahou patří k nejnebezpečnějším. Za uplynulé dva roky se zde stalo 221 nehod
D1 je nejstarší, nejdelší a nejvytíženější dálnicí v republice
Modernizace D1 od Prahy do Brna
D1 je nejstarší, nejdelší a nejvytíženější dálnicí v republice
Zatím nejnovějším úsekem na dálnici D1 je spojnice Přerova s Lipníkem nad Bečvou
Dne 2. května 1939 se řidiči dočkali. Stavba české dálnice byla zahájena. Nápis "Dálnice - národní cesta" vyjadřuje vědomí hospodářské a technické síly českého národa i při ztrátě samostatnosti
Na snímku je rozestavěný úsek na D1 u Speřic na Pelhřimovsku
Právě tady začínala 8. září 1967 slavnostně výstavba první dálnice u nás. Na nultý kilometrovník poklepávali tehdejší ministr dopravy Alois Indra či ministr vnitra Josef Kudrna
Dne 8. září 1967 byla výstavba dálnice v Československu obnovena
Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století
Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století
Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století
Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století
Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století
Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století
Provoz na dálnici D1 v 70. letech minulého století
Slavnostní otevření prvního dokončeného úseku D1 z Prahy do Mirošovic. Pásku 12. července 1971 přestřihl náměstek předsedy vlády Čestmír Gregor
Slavnostní otevření prvního dokončeného úseku D1 z Prahy do Mirošovic. Pásku 12. července 1971 přestřihl náměstek předsedy vlády Čestmír Gregor
Výstavba ubytovacího tábora pro dělníky na stavbě dálnice u Lokte. Stavební firmy připravily ubytování pro 600 dělníků potřebných i přes masivní nasazení techniky na pětikilometrový úsek dálnice
Jeden z nejnebezpečnějších úseků, kde se stává řada nehod, je u Velkého Meziříčí na Vysočině
Historické snímky ze stavby dálnice D1
Historické snímky ze stavby dálnice D1
Historické snímky ze stavby dálnice D1
Historické snímky ze stavby dálnice D1
Historické snímky ze stavby dálnice D1
Historické snímky ze stavby dálnice D1
Historické snímky ze stavby dálnice D1
Historické snímky ze stavby dálnice D1
Historické snímky ze stavby dálnice D1
Historické snímky ze stavby dálnice D1
Historické snímky ze stavby dálnice D1
Historické snímky ze stavby dálnice D1