
Zdroj: Škoda Auto
Fabia vypadá ze všech úhlů dynamičtěji než dříve
Zdroj: Škoda Auto
Pro porovnání všechny dosavadní generace
Zdroj: Škoda Auto
Prodloužení prospělo i designu
Zdroj: Škoda Auto
Vzadu jsou rozdělené svítilny
Zdroj: Škoda Auto
Příď je ve stylu větší Octavie
Zdroj: Škoda Auto
V mětském provozu je stále dostatečně mrštná
Zdroj: Škoda Auto
Palubní deska se podařila
Zdroj: Škoda Auto
Sedačky také ničím nezaostávají za konkurencí
Zdroj: Škoda Auto
Vzadu je místa dost také pro dospělé
Zdroj: Škoda Auto
Kufr má skutečně velký objem i s mezipodlahou
Zdroj: Škoda Auto
Toto je maximální objem
Zdroj: Škoda Auto
A toto prostor, který vznikne po sklopení zadního opěradla
Zdroj: Škoda Auto
Ovládání klimatizace zůstalo klasické
Zdroj: Škoda Auto
Volant už je z Octavie
Zdroj: Škoda Auto
Převodovky jsou pětistupňové a šestistupňové manuální a sedmistupňové DSG
Zdroj: Škoda Auto
Drobný detail v klimatizačních otvorech je hezký
Zdroj: Škoda Auto
Tento nápis je prý originál pro Fabii, jinde použit nebude
Zdroj: Škoda Auto
Madla dveří by mohly být praktičtější
Zdroj: Škoda Auto
Nové dřžáčky ve stylu simply clever
Zdroj: Škoda Auto
A deštník je tu také
Zdroj: Škoda Auto
Nalévání kapaliny do ostřikovačů bude snazší
Zdroj: Škoda Auto
Toto je další příjemné vylepšení
Zdroj: Škoda Auto
a na závěr z této oblasti - škrabka
Zdroj: Škoda Auto
Digitální přístrojový panel
Zdroj: Škoda Auto
Výdechy klimatizace vzadu a odkládací prostor
Zdroj: Škoda Auto
Díky děleným světlům se mohl zvětšit nakládací otvor
Zdroj: Škoda Auto
Blinkry jsou v zrcátkách
Zdroj: Škoda Auto
Střešní okno je velké, ale neotvírací
Zdroj: Škoda Auto
Lze ho manuálně zakrýt clonou
Zdroj: Škoda Auto
Upozornění na vozy v mrtvém úhlu využívá radar
Zdroj: Škoda Auto
Jezdili jsme ve vozech s velikostí kol 16 a 17 palců
Zdroj: Škoda Auto
A s přeplňovanými litrovými motory
Zdroj: Škoda Auto
Novinkou ve výbavě je rovněž radar pro adaptivní tempomat
Zdroj: Škoda Auto