Galerie: První svezení s Volkswagenem ID.4

ID.4 při první projížďce českým hlavním městem Zavítali jsme také na Malou stranu Záď je poměrně mohutná Interiér je podobný tomu v ID.3 Vrcholná verze působí kvalitně Sedačky jsou skvělé Volant je podobný třeba tomu v novém Golfu Vzadu je místa dostatek Kufr je také prostorný Podlahu lze umístit ve dvou úrovních Displej má úhlopříčku 12 palců Volič převodovky je za volantem a je součástí palubního displeje Na ovládání čtyř okének jsou jen dvě tlačítka Ovládací panel vlevo od volantu Vrcholné verze mají třízónovou klimatizaci Malá kapsička na mobil na zadní straně opěradla Loketní opěrky jsou pro každého cestujícího samostatné Velký odkládací prostor mezi sedačkami a jeden menší vpředu Ozdob je minimum jednu z mála jsem nalezl na opěradle Sedačky mají atest ortopodeů Při využíváání potenciálu ve městě jsem zaznamenal spotřebu 23,7 kWh na sto kilometrů Takto ukazuje rozšířená realita navigační šipku v noci a takto to bylo ve dne při mé jízdě Zatím jsme se svezli s vozy 1. edice Nabíjet je možno výkonem až 125 kW Typický světelný podpis Kola ve velikosti 21 palců Z ID.4 brzy vznikne i ID.5