
Škoda Kodiaq po loňském faceliftu
Zdroj: Škoda Auto
Nejvíce času jsem strávil za volantem Kodiaqu Sportline
Zdroj: Škoda-Auto
Výkony motoru i podvozku postačovaly na svižnou jízdu v náročném terénu
Zdroj: Škoda-Auto
Spotřeba vozu s motorem 2,0 TSI (140 kW)se pohybovala v rozmezí od 8 do 10 litrů benzínu.
Zdroj: Škoda-Auto
K dispozici již je ale také verze RS
Zdroj: Škoda-Auto
Tu pohání tentokrát benzinový turbomotor z Octavie RS
Zdroj: Škoda-Auto
Dieselové verze jsem prověřil v terénu
Zdroj: Radek Pecák
Vyjeli jsme až do nadmořské výšky kolem 2 000 metrů
Zdroj: Škoda-Auto
Toto je současné portfolio modelu Kodiaq
Zdroj: Škoda-Auto
Cestovací trasy vedly krásnými lokalitami
Zdroj: Škoda-Auto
v oblasti kolem horského střediska Megeve ve Francii
Zdroj: Škoda-Auto
Často jsme jezdili kolem vody
Zdroj: Škoda-Auto
a někdy i skrze ni
Zdroj: Škoda-Auto
Interiér se měnil jen poměrně málo
Zdroj: Škoda-Auto
pochopitelně se změnil centrální displej
Zdroj: Škoda-Auto
a digitální může být také přístrojový štít
Zdroj: Škoda-Auto
sedačky jsou kvalitnější
Zdroj: Škoda-Auto
a s více funkcemi
Zdroj: Škoda-Auto
Konektory jsou nyní typu USB-C
Zdroj: Škoda-Auto
Interiér může být stále až sedmimístný
Zdroj: Škoda-Auto
Takto vypadá zavazadlový prostor se vztyčenými třemi řadami sedaček
Zdroj: Škoda-Auto
Takto se dvěmi
Zdroj: Škoda-Auto
A zde je prostor pro přespání dvou dospělých
Zdroj: Škoda-Auto
V Kodiaqu RS je nyní benzinový motor
Zdroj: Škoda-Auto
Pozměněný interiér s novým volantem
Zdroj: Škoda-Auto
Sportovní sedačky
Zdroj: Škoda-Auto
Světla můžou být také Matrix
Zdroj: Škoda-Auto
Vzadu je nová grafika
Zdroj: Škoda-Auto
Nový Kodiaq jsme mohli vyzkoušet také na nezpevněných cestách v horském terénu
Zdroj: Škoda-Auto