Deník
30/30 Počet mutlimédií zpět do galerie
Všechny fotky v galerii ×
×
REKLAMA
Škoda Kodiaq po loňském faceliftu
Popis

Škoda Kodiaq po loňském faceliftu

Zdroj: Škoda Auto

Nejvíce času jsem strávil za volantem Kodiaqu Sportline
Popis

Nejvíce času jsem strávil za volantem Kodiaqu Sportline

Zdroj: Škoda-Auto

Výkony motoru i podvozku postačovaly na svižnou jízdu v náročném terénu
Popis

Výkony motoru i podvozku postačovaly na svižnou jízdu v náročném terénu

Zdroj: Škoda-Auto

Spotřeba vozu s motorem 2,0 TSI (140 kW)se pohybovala v rozmezí od 8 do 10 litrů benzínu.
Popis

Spotřeba vozu s motorem 2,0 TSI (140 kW)se pohybovala v rozmezí od 8 do 10 litrů benzínu.

Zdroj: Škoda-Auto

K dispozici již je ale také verze RS
Popis

K dispozici již je ale také verze RS

Zdroj: Škoda-Auto

Tu pohání tentokrát benzinový turbomotor z Octavie RS
Popis

Tu pohání tentokrát benzinový turbomotor z Octavie RS

Zdroj: Škoda-Auto

Dieselové verze jsem prověřil v terénu
Popis

Dieselové verze jsem prověřil v terénu

Zdroj: Radek Pecák

Vyjeli jsme až do nadmořské výšky kolem 2 000 metrů
Popis

Vyjeli jsme až do nadmořské výšky kolem 2 000 metrů

Zdroj: Škoda-Auto

Toto je současné portfolio modelu Kodiaq
Popis

Toto je současné portfolio modelu Kodiaq

Zdroj: Škoda-Auto

Cestovací trasy vedly krásnými lokalitami
Popis

Cestovací trasy vedly krásnými lokalitami

Zdroj: Škoda-Auto

v oblasti kolem horského střediska Megeve ve Francii
Popis

v oblasti kolem horského střediska Megeve ve Francii

Zdroj: Škoda-Auto

Často jsme jezdili kolem vody
Popis

Často jsme jezdili kolem vody

Zdroj: Škoda-Auto

a někdy i skrze ni
Popis

a někdy i skrze ni

Zdroj: Škoda-Auto

Interiér se měnil jen poměrně málo
Popis

Interiér se měnil jen poměrně málo

Zdroj: Škoda-Auto

pochopitelně se změnil centrální displej
Popis

pochopitelně se změnil centrální displej

Zdroj: Škoda-Auto

a digitální může být také přístrojový štít
Popis

a digitální může být také přístrojový štít

Zdroj: Škoda-Auto

sedačky jsou kvalitnější
Popis

sedačky jsou kvalitnější

Zdroj: Škoda-Auto

a s více funkcemi
Popis

a s více funkcemi

Zdroj: Škoda-Auto

Konektory jsou nyní typu USB-C
Popis

Konektory jsou nyní typu USB-C

Zdroj: Škoda-Auto

Interiér může být stále až sedmimístný
Popis

Interiér může být stále až sedmimístný

Zdroj: Škoda-Auto

Takto vypadá zavazadlový prostor se vztyčenými třemi řadami sedaček
Popis

Takto vypadá zavazadlový prostor se vztyčenými třemi řadami sedaček

Zdroj: Škoda-Auto

Takto se dvěmi
Popis

Takto se dvěmi

Zdroj: Škoda-Auto

A zde je prostor pro přespání dvou dospělých
Popis

A zde je prostor pro přespání dvou dospělých

Zdroj: Škoda-Auto

V Kodiaqu RS je nyní benzinový motor
Popis

V Kodiaqu RS je nyní benzinový motor

Zdroj: Škoda-Auto

Pozměněný interiér s novým volantem
Popis

Pozměněný interiér s novým volantem

Zdroj: Škoda-Auto

Sportovní sedačky
Popis

Sportovní sedačky

Zdroj: Škoda-Auto

Světla můžou být také Matrix
Popis

Světla můžou být také Matrix

Zdroj: Škoda-Auto

Vzadu je nová grafika
Popis

Vzadu je nová grafika

Zdroj: Škoda-Auto

Nový Kodiaq jsme mohli vyzkoušet také na nezpevněných cestách v horském terénu
Popis

Nový Kodiaq jsme mohli vyzkoušet také na nezpevněných cestách v horském terénu

Zdroj: Škoda-Auto

Doporučujeme vám
Mathias Vacek

Bratrský souboj na italských silnicích. Vackové pojedou poprvé jako soupeři

Mercedes AMG SL63 Mansory.

Mansory si vzalo do parády Mercedes-AMG SL63. Decentní vzhled tentokrát překvapí

Frankfurt patří mezi nejvyspělejší města světa.

Evropa má svůj New York. Punc zámoří dávají Franfurtu nad Mohanem mrakodrapy

Za každým videem je spousta práce. Hledání zdrojů, psaní scénáře, samotné natáčení i editování zabere mnoho hodin.

Just Justýna: K úspěchu pomohla youtuberce trpělivost i temná témata

Hlavní stránka
předchozí fotka následující fotka
Škoda Kodiaq po loňském faceliftu
Nejvíce času jsem strávil za volantem Kodiaqu Sportline
Výkony motoru i podvozku postačovaly na svižnou jízdu v náročném terénu
Spotřeba vozu s motorem 2,0 TSI (140 kW)se pohybovala v rozmezí od 8 do 10 litrů benzínu.
K dispozici již je ale také verze RS
Tu pohání tentokrát benzinový turbomotor z Octavie RS
Dieselové verze jsem prověřil v terénu
Vyjeli jsme až do nadmořské výšky kolem 2 000 metrů
Toto je současné portfolio modelu Kodiaq
Cestovací trasy vedly krásnými lokalitami
v oblasti kolem horského střediska Megeve ve Francii
Často jsme jezdili kolem vody
a někdy i skrze ni
Interiér se měnil jen poměrně málo
pochopitelně se změnil centrální displej
a digitální může být také přístrojový štít
sedačky jsou kvalitnější
a s více funkcemi
Konektory jsou nyní typu USB-C
Interiér může být stále až sedmimístný
Takto vypadá zavazadlový prostor se vztyčenými třemi řadami sedaček
Takto se dvěmi
A zde je prostor pro přespání dvou dospělých
V Kodiaqu RS je nyní benzinový motor
Pozměněný interiér s novým volantem
Sportovní sedačky
Světla můžou být také Matrix
Vzadu je nová grafika
Nový Kodiaq jsme mohli vyzkoušet také na nezpevněných cestách v horském terénu