
Také do historického městečka Plasy jsem zavítal při prvním svezení s novou Škodou Enyaq iV
Zdroj: Radek Pecák
Enyaq je po dlouhých desetiletích opět "zakokolkou"
Zdroj: Škoda Auto
V zádi je tradičně velký zavazadlový prostor
Zdroj: Škoda Auto
Z boku auto připomíná spíše zvýšené kombi
Zdroj: Škoda Auto
Maska chladiče je kompletně vyplněná plastem
Zdroj: Radek Pecák
Vpředu (zatím) motor není
Zdroj: Radek Pecák
Aerodynamiku vylepšují různé spojlery
Zdroj: Radek Pecák
Nový ozdobný prvek na blatníku
Zdroj: Radek Pecák
Kola jsou obrovská - můžou mít až velikost 21 palců
Zdroj: Radek Pecák
Interiér je v duchu trendu nastolenému Octavií 4
Zdroj: Radek Pecák
Centrální displej má úhlopříčku 13 palců
Zdroj: Radek Pecák
Na voliči chybí režim P
Zdroj: Radek Pecák
Sedačky jsou obrovské
Zdroj: Radek Pecák
Nastavit je lze v řadě směru pomocí elektromotorů
Zdroj: Radek Pecák
Vzadu si sednou bez problémů také dvoumetroví jedinci
Zdroj: Radek Pecák
Zdroj: Radek Pecák
Po sklopení opěradel ovšem nevznikne rovina
Zdroj: Radek Pecák
Otvor pro prostrčení předmětů je dostatečně velký
Zdroj: Radek Pecák
Speciální místo je vyčleněno pro trojúhelník a pro další prvky povinné výbavy
Zdroj: Radek Pecák
Kabely lze uklidit pod podlahu
Zdroj: Radek Pecák
Ve výbavě můžou být i clony skel
Zdroj: Radek Pecák
Místo pro dva mobily v centrální konzole
Zdroj: Radek Pecák
Typická linka na palubní desce
Zdroj: Radek Pecák
Zůstala čtyři tlačítka pro ovládání okének
Zdroj: Radek Pecák
Speciální madlo
Zdroj: Radek Pecák
Malá tajná zásuvka vlevo od řidiče
Zdroj: Radek Pecák
Dobíjecí zásuvka je vpravo vzadu
Zdroj: Radek Pecák
Střešní okno není přes celou střechu. Zato je ho možné otevřít
Zdroj: Radek Pecák